Łobuz

Miledresy

Wuefista był nieposłuszny

Łobuz – najwyższy organ władzy w szkole gimnazjalnej.

[edytuj] Sylwetka łobuza

Łobuzem zostaje zazwyczaj pełnoletni uczeń gimnazjum, a jego uprawnienia wynikają z systematyczności w powtarzaniu klas. Nadania uprawnień łobuza dokonuje się zazwyczaj po pierwszej lekcji wychowania fizycznego. Szerokość wachlarza uprawnień zależy od jego osiągnięć – najszersze otrzymuje, kiedy wuefista poczuje do niego respekt. Następnie łobuz musi wyrobić sobie szacunek u innych nauczycieli, pedagoga szkolnego, w końcu zaś u dyrektora. Podporządkowanie dyrektora następuje poprzez stukrotne napisanie przez niego na tablicy pytania o treści „Co Ty mu zrobiłeś, że on Ci to zrobił?”

Stefan Niesiołowski Kancelaria Senatu 2005

Łobuz sejmowy

[edytuj] Hierarchia łobuzów

  • Mały łobuz – trzęsie pierwszakami, czasami obrywa od starszego brata.
  • Średni łobuz – słucha się dużego łobuza, rządzi wszystkimi klasami i nauczycielami bez magistra.
  • Duży łobuz – rządzi wszystkimi uczniami i nauczycielami i podlega tylko tęgiemu łobuzowi.
  • Tęgi łobuz – rządzi wszystkimi, nikt nie może mu się przeciwstawić.
  • Łobuz Pedał – atakuje zwykle pierwszaków, w przypadku możliwego wpierdolu zmiata gdzie pieprz rośnie, bawi się w Osobę Lubiącą Dzieci.

[edytuj] Kompetencje łobuza

  • Wydawanie poleceń dyrektorom placówek szkolnych.
  • Udzielanie kar chłosty nauczycielom i uczniom.
  • Nadawanie uczniom specyficznych przydomków takich jak np. kot, ciota.
  • Wyznaczanie miejsc w szatni podczas wychowania fizycznego.
  • Wyznaczanie składu drużyn podczas meczów szkolnych.
  • Poskramianie zbyt surowych nauczycieli wychowania fizycznego.

[edytuj] Przeciwnicy łobuzów

Swego czasu pewien zacny Minister Edukacji wypowiedział łobuzom wojnę. Grono pedagogiczne bardzo skutecznie chroniło swoich przełożonych, udzielając im schronienia między innymi w toaletach szkolnych, pokojach nauczycielskich, tudzież salach od informatyki.

[edytuj] Przyszłość łobuza

Czy zastanawiałeś się kiedyś kim w szkole był twój wuefista? Był łobuzem, najczęściej dużym, rzadziej średnim a czasem nawet tęgim. Dlatego większość łobuzów w przyszłości ewoluuje w wuefistę, kibola, albo w obu jednocześnie.

Nasze strony
Przyjaciele