FANDOM

Balrog
Fiammadiudun
Płomień Udunu zatwierdza ten artykuł!

Istnieje on ku chwale Mordoru i jego władcy w Barad-dûr!

Niech będzie potępiony ten kto śmie go obrazić!

Końcowe napisy oglądałem z lekkim wtf na twarzy

Użytkownik GOL-a o Śrutźemjó

Gdyby nie to, że jest piątek i mam dobry humor, mógłbym po prostu nazwać Cień Mordoru zżynką i udowodnić tę tezę

CormaC z CDA o Cieniu Mordy

Śródziemie: Cień Mordoru (znane także jako Cień Mordy, Middle-Earth: Shadow of Mordor i Средиземье: Тени Мордора) – gra komputerowa osadzona w świecie hobbitów, spłodzona przez studio Monolith, a wydana – jakże by inaczej – przez WBIE, które będzie miało prawa do marki Władca Pierścieni prawdopodobnie aż do Wielkiego Dupnięcia. Studio Monolith ma na koncie takie „chity” jak Aliens vs Predator 2 oraz F.E.A.R. (Fiut Eskimosa Atakuje Roberta), a Warner Bros. wydało takie kultowe tytuły, jak Tupot Małych Stóp 2 (?) i Małpy w kosmosie (???).

Fabuła edytuj

Historia koncentruje się na wyżynaniu orków. Punktem kulminacyjnym tej Niezwykle Wciągającej Opowieści jest wyżynanie orków. Niezwykłym zwrotem akcji jest ciągłe wyżynanie orków przez naszego bohatera (niejakiego Taliona), a Niezwykle Poruszające Zakończenie polega na tym, że Talion wyrżnie wszystkie orki w Śródziemiu. Co prawda na forum można wyczytać, że „Akcja gry toczy się przed wydarzeniami przedstawionymi we Władcy Pierścieni”, ale nie jest to oficjalnie potwierdzone.

Rozgrywka edytuj

Na szczęście orki możemy wyżynać na wszystkie sposoby, nie zważając na tę Niezwykle Wciągającą Opowieść. Innowacyjny system Nemezis może doprowadzić nawet do tego, że dowódca orków... strzeli focha! Po prostu nowa generacja! A sam system wyżynania orków walki jest wprost zerżnięty z Batmana: Arkham Asylum.

Lords of the Hunt edytuj

DLC do Cienia Mordy, które pozwala wcielić się w seksowną elfkę zamiast w brudnego mordercę. To DLC zapewniło grze po pierwsze (i najważniejsze) dobrą sprzedaż, a po drugie (mniej ważne) wysoką średnią na Metakrytyku.

Galeria edytuj