Świstak

Marmota marmota Alpes2

Co się gapisz?

Jak dorosnę też będę zawijał w sreberka.

Mały świstak o czekoladzie Milka i orzechach... no i o sreberkach

A świstak siedzi i zawija je w te sreberka.

Pacman o Prince Polo

A świstak siedzi, bo sreberka były kradzione.

Sędzia Anna Maria Wesołowska

A świstak siedzi, bo wiewiórka była nieletnia.

Maciek z Klanu

Świstak – strasznie żarłoczny ludożerca, a właściwie wszystkożerca z rodziny łosiowato-cieciowatych. Podejrzany o współprace z Milką, ale nikt nie może mu tego udowodnić, bo uciekł na Białoruś i zjada tam wszystkich i wszystko. Gorący zwolennik rusyfikacji Rosji.

[edytuj] Dzieciństwo

Dzieciństwo spędził jako owca, pasąc się w okolicznych wioskach. Kiedy stał się już wystarczająco wypaśny, posiadł moc zjadania wszystkiego i wszystkich. Było to w roku 1654, rok przed potopem szwedzkim, w czasie którego kierując się wyłącznie potrzebami fizjologicznymi, pomógł Polsce rozgromić Szwedów, zjadając ich.Jego najsilniejszym atakiem jest pedalskie spojrzenie; w ten sposób wybiera swoje przyszłe ofiary.

[edytuj] Działalność

Świstak zjadł: Asha, Pikachu, Profesora Oaka, Misty, Zespół R, oraz wszystkie inne pokémony i wytwory pokémonopodobne (po pokemonach zachowało się jedynie pismo), a także Europę, Azję, i biegun północny. Jego sposób działania jest banalnie prosty: gdy ktoś się do niego zbliży, świstak go zjada. Taki błąd popełniła między innymi Renata Beger, naiwnie myśląc, iż jest w stanie go złapać. Nie wiedziała bowiem, że świstak jest najpotężniejszym pokemonem.

Świstak je na śniadanie:

  • 3 krowy
  • dużą wioskę
  • 5 kg sterydów
  • murzyna
  • Młot udarowo-obrotowy
  • cukierek z alkoholem
  • a to wszystko popija vodką 99,999%
Nasze strony
Przyjaciele