FANDOM

Żywa kropla krwi – sposób diagnostyki wielu chorób zakaźnych i umysłowych, od gruźlicy po AIDS oraz od Aspergera po niedojebanie mózgowe typu Ż. Metoda refundowana przez Narodowy Fundusz Zdrowia.

Sposób diagnostyki edytuj

Badanie żywej kropli krwi polega na pokazaniu pacjentowi mikroskopijnego obrazu preparatu z jego krwi, na którym widzimy bohaterów z serii Było sobie życie wirusy, bakterie i inne obiekty. Na obraz dodatkowo nanosi się obiekty, które mogą pomóc w rozpoznaniu choroby. Następnie przekonuje się pacjenta, że te obiekty to grzyby, metale ciężkie, toksyny, pasożyty i tym podobne, które można wyleczyć. A jak wiadomo, leczenie to dobry biznes. Co z tego, że morfologia krwi kosztuje do 10 złotych. Przecież morfologia brzmi tak samo jak patologia, a to dobrze świadczy o tym, jaka to machlojka…

Opinie pacjentów edytuj

Pacjenci są zgodni, badanie żywej kropki krwi są prawdziwe, bo aż 100% internautów przyznało, że to pomogło wydostać ich z różnych chorób. A ci, którzy zmarli w wyniku badań są grzesznikami, którzy zostali ukarani przez Boga. Pacjenci cieszą się, że badania kosztują raptem 150–200 złotych, a więc są tańsze od leków produkowanych przez niemiecki koncern Bayer, która finansowała przecież nazistów i działa na szkodę Polaków.

Argumenty za tą diagnostyką edytuj

  • Metale ciężkie są rozpuszczone we krwi dzięki lipoproteinom i nie są widoczne w mikroskopach optycznych. Nie oszukujcie pacjentów.
    • Odpowiedź: To wy oszukujecie pacjentów jakimś bełkotem. Co to są lipoproteiny?! Moja babcia była diagnozowana żywą kroplą krwi, przez co wyleczyła się z gruźlicy w 1964 roku!
  • Ale wiedzie, że przez mikroskop nie zobaczycie grzybów?
    • Odpowiedź: No co ty nie powiesz? Grzybów rzecz jasna nie da się zobaczyć przez mikroskop! Już widzę „szanownego” naukowca szukającego w sklepie pieczarek za pomocą mikroskopu z CERN…
  • Idąc tym tokiem myślenia – robaków rzecz jasna też nie zobaczymy pod mikroskopem, bo są widoczne gołym okiem?
    • Odpowiedź: No pewnie! Przecież taki żuk sobie chodzi po łące i można go zaobserwować gołym okiem.
  • To jakim cudem robaki krążą sobie po krwi?
    • Odpowiedź: Cud boży, robaki mogą się zmniejszyć.
  • Jacyś specjaliści wypowiadali się na temat tej diagnostyki?
    • Odpowiedź: No pewnie, pani Aleksandra Barańska z kliniki Lalbavita, mówi to panu coś?
  • Ta specjalistka, którą zjechano po materiale w TVP2?
    • Odpowiedź: To oszczerstwo krytykować polską stację telewizyjną i jej materiały!