…And Justice for All

…And Justice for All
Wykonawca Alcoholica
Wydany 6 września 1988
Nagrywany 28 stycznia-1 maja 1988, Los Angeles
Gatunek thrash metal, heavy metal
Długość w sam raz
Wytwórnia Elektra
Producent Alcoholica, Flemming Rasmussen
Następny Album Czarny
Poprzedni Album Majster od Tapet

…And Just ice for All (…i właśnie lód dla wszystkich) – kolejny album Metaliki, która – jak powszechnie wiadomo – skończyła się 3 albumy wcześniej. Głównym celem stworzenia albumu było pokazanie, że można nagrać 9 długich piosenek bez absolutnie żadnej treści. Cechą charakterystyczną albumu są aranżacje perkusyjne generowane za pomocą programu Generator Liczb Losowych. Wylosowane liczby są mnożone przez milion pięćset sto dziewięćset. Potem i tak plik z liczbami ląduje w koszu, a Lars tworzy coś głupiego.

[edytuj] Zawartość

  1. Blackened – przeżycia zespołu po mocnej libacji.
  2. And Justice for All – (czytaj) sprawiedliwość dla wszystkich (prócz Jasona); po nagraniu kultowowej piosenki o byciu fair, na zwieńczenie, ściszyli swojego basistę.
  3. Eye of the Beholder – o przygodach Jamesa podczas gry w Tibię. Zdobył przedmiot o nazwie jak w tytule, ale później go stracił – swój ból wylał, pisząc o tym piosenkę.
  4. One – odpowiedział James zapytany ile dni w swoim życiu wytrzymał bez wódy.
  5. The Shortest Straw – Jason Newsted wyciągnął najkrótszą słomkę i to jego ściszono do minimum na albumie.
  6. Harvester of Sorrow – o rolniku siejącym smutek. Niestety dużo cenniejsza jest fasola.
  7. The Frayed Ends of Sanity – o postrzępionych końcach firan w sanatoriach.
  8. To Live Is To Die – żyć czy nie żyć, oto jest pytanie… Chwila, to nie tak…
  9. Dyers Eve – James krzyczy jak bardzo nienawidzi mamusi i tatusia. Lars wchodzi na najwyższy poziom swojej gry.
Nasze strony
Przyjaciele