1000hp

Tysiąc Punktów Zdrowia
Wykonawca Klaps od Boga
Wydany 5 sierpnia 2014
Gatunek alternatywny metal, heavy metal
Długość w miarę
Następny Album za wcześnie na następny
Poprzedni Album Wyrocznia

1000hp (Tysiąc Punktów Zdrowia) – ósmy album Godsmacka. Chłopaki chcieli pochwalić się swoimi osiągnięciami w Skyrimie lub innych Margonemach. Ich styl życia wpływa na ich muzykę, a mianowicie jest ona bardziej elektroniczna, po czym za jakiś czas przekształci się w dubster. Fani tego zespołu zaczną słuchać dubsteru, aby i w biedzie, i w bogactwie wspierać swój wieśniaczy zespół. Kto wie, może tak naprawdę są spod Opola.

[edytuj] Tracklista

  1. 1000hp – historia o tym, jakie trudne drogi chłopaki musieli przejść, aby mieć 1000 punktów zdrowia.
  2. FML – Faszystowskie Mizerne Lewaki, taka tam piosnka dla jaj.
  3. Something Different – ten album to coś innego, tak jak to było zapowiadane.
  4. What's Next? – chłopaki jeszcze nie skończyli nagrywać tego albumu, a juz pytają się o następny.
  5. Generation Day – nawiązanie do nazwy piosenki Limp BizkitMy Generation.
  6. Locked & Loaded – napęd zablokowany, płyta pełna, coś za wcześnie.
  7. Living in the Gray – chłopaki mają zabytkowe telewizory sprzed WWII.
  8. I Don't Belong – Sully nie należy do grupy ludzi, tylko do grupy metalowców.
  9. Nothing Comes Easy – sława nie przychodzi tak łatwo, tak samo jak dochody z albumów, których nikt nie kupuje.
  10. Turning to Stone – Sully posiada skilla, dzięki któremu może zamieniać ludzi w kamień poprzez swoje smętne gadanie do mikrofonu.
  11. Life is Good! – haha, bardzo śmieszne.

[edytuj] Twórcy

Nasze strony
Przyjaciele