FANDOM

Ten artykuł znajdziesz na nowej Nonsensopedii [[pl:200 złotych|tutaj].

Kopia 200 zł kopia

Banknot 200 zł

Moneta 200zl

„Czy przyjmuje pani taki pieniążek?” – 200 zł za 50 zł

Zygmunt! Dawno się nie widzieliśmy.

Pierwszy lepszy Polak o banknocie 200 zł

200 złotych (200 zł) – do 10 lutego 2017 roku banknot o największej wartości w Polsce. Każdy chce go mieć, ponieważ jest to bardzo rzadki gatunek, przez co bardzo cenny. Czasami cenniejszy od nominału, który tak szlachetnie nosi.

Zastosowania edytuj

  • Jeszcze gorsze wkurzanie sprzedawców przy kupowaniu cukierka za 5 gr.
  • Kupienie sobie 40 bezsensownych upominków w sklepach à la „Wszystko za 5 zł”.
  • Można wymienić stówy na banknoty 200 zł – przynajmniej krócej będzie trwało liczenie.
  • Można sobie kupić mnóstwo słodyczy z Biedronki.
  • Można go zgubić.
  • Można go także przypadkiem znaleźć.
  • Może zasponsorować umycie 300 000 talerzy.
  • Można go rozmienić, kupując gumę i prosząc o resztę w drobniakach.
  • Można zapłacić dwa mandaty po 100 zł za spożywanie alkoholu w miejscu publicznym.
  • Można kupić dwa konta w Minecrafcie.

Ciekawostki edytuj

  • Kiedyś nie było go w bankomatach, co powodowało jego rzadkość. Ale nie było go tam tylko dlatego, że nie mieścił się w szparce, z której leci forsa. Teraz ze względu na powiększenie szparki może już być wypłacany w bankomatach, co spowodowało zmniejszenie jego rzadkości.
  • Dwusetka obok stówki sprawia, że stówka wydaje się dużym szajsem, a nie hajsem.
  • Zazwyczaj gdy dostaniesz go na komunię, będziesz to widzieć tylko w czasie wręczania.

20 Tusk To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny ekonomii. Jeśli wiesz, dlaczego Balcerowicz musiał odejść – rozbuduj go.