A Matter of Life and Death

A Matter of Life and Death
Iron Maiden Amolad
Zombie nakCenzura2iają czołgiem!
Wykonawca Żelazne Dziewice
Wydany 28 sierpnia 2006
Nagrywany marzec-kwiecień 2006, Londyn
Gatunek heavy metal
Długość w sam raz
Wytwórnia EMIlka Records
Producent Steve Wymiatam na basie Harris, Kevin Shirley
Następny Album Ostateczna Granica
Poprzedni Album Taniec Śmierci

A Matter of Life and Death (2006) – czternasty z kolei album heavymetalowej grupy Iron Maiden. Nagrany w Londynie. Był zrobiony bardzo na poważnie, o czym świadczy szarobura okładka i filozoficzne teksty. Harrisowi się nudziło i dzięki temu jest to cholernie długi album. Podobno osoba, która przesłucha go całego, dostanie od zespołu lizaka.

[edytuj] Lista utworów

  1. Different World – o Dickinsone, który w końcu się umył.
  2. These Colours Don't Run – kontemplacja McBraina odzwierciedlona na krążku.
  3. Brighter Than a Thousand Suns – kolesie z IM kupili świetny brykiet do grilla, więc i utwór o nim napisali.
  4. The Pilgrim – o pielgrzymie, którego spotkali w drodze na koncert do Kalkuty.
  5. The Longest Day – usłyszeli, jak jakiś kozak krzyknął do nich tę łąkę dej!, ale trochę go nie zrozumieli i tak powstał ten oto utwór.
  6. Out of the Shadows – bardzo smutny utwór, gdyż Smithowi wysiadły shadery i nie mógł pograć w GTA 4.
  7. The Reincarnation of Benjamin Breeg – ten utwór powstał, gdyż jakiś pijany koleś powiedział im, że przeszedł reinkarnację.
  8. For the Greater Good of God – w tym utworze chodzi o lepsze dobro jakiegoś gada, ale nie podali konkretnie którego.
  9. Lord of Light – o strasznie wyluzowanym kolesiu, który wszystko bierze na lajcie.
  10. The Legacy – cover słynnej ballady zespołu Testament, ale, jak dobrze wiemy, Bruce może tylko pomarzyć o formie wokalnej Chucka Billy'ego.

[edytuj] Wykonawcy

Nasze strony
Przyjaciele