Abstrakcja

Risen package 57

Przykład abstrakcji

Język japoński

Abstrakcja literacka

LOLish Animae'05:02

LOLish Animae'

Abstrakcja w filmie

Abstrakcja – kiedyś Adam przyszedł koń, i wtedy Sidney Polak, a szybowcem latał Żwirek i Muchomorek. Dwóch z nich są fałszywe wybrańcy. Są niebieskie i nie latają. Opel, Nokia, kanapki z masłem i panelami podłogowymi być za dużo kaseta, i wtedy gra w picipolo nie jest aeroplan.

[edytuj] Zainteresowania

Dzieci Neostrady i sporty wodne ekstremalne, wspinaczka górska nie jest najlepszym rozwiązaniem tak jak łąka, piórnik i mycie samochodu. Kazimierz Marcinkiewicz, Neostrada i skanery są są nieciekawe z punktu widzenia biologii molekularno-mechanicznej.

[edytuj] Ciekawostki

Abstrakcja jest to kredki i panele podłogowe połączone z niedostatkiem mleka wczoraj i parówka z pingwinem posiadającym zeszyt z polskiego. Zeszyty i komputery są złożone z aluminium. Możliwe też, że walka z nadmiarem eksperymentów ołówkowych kończy się szczególnie dokładną sympatią do ogórków twarożkowych. Anglikański wózek zjadł na twoją cześć zeszyt peruwiańskiego psa.

[edytuj] Pochodzenie

Szlachetnie urodzona i narty wodne nie dają jej rozkwitu Azji mniejszej w ramach energetyczno pamięciowych dadaizmów. Wczoraj mi Cockery Spaniele Amerykańskie zjadły wiewiórkę robiąc sobie z niej szaszłyki i maczając je w farbie. Mam dosyć tego że ten dzięcioł mi bije a żona brak i składać pozew do Książki Zażaleń. Jeździł sobie kiedyś wanną, zatrzymał go policjant i kopnął go bo ten za szybko jechał, w szpitalu były tłoki to mu plaster sera nakleili. Mam szacunek serów ulicy.

[edytuj] Polityka zagraniczna i gospodarka państwowa

Mam konto na czele ligi, aby wybuchła panika spowodowana brakiem doktryny religijno-społecznej kapitalistów w kraju zysku kosztem państwa. Następnie tkwi w tym paradoks, co prowadzi do wyjęcia spod prawa pozostałych wyznań ze względu na modę owiec o jedną dziesiątą krawatu dla żyjątek syjamskich. Dziesięć lat w trybucie paranoidalnym pomaga w porywaniu dusz wieloletnich badań przeprowadzanych na foremce większych ciast, idealnie złożonych na dekadę w Detektywie Rutkowskim i Lee. Skarpetkami. Zarówno dziś, jak i kiedyś mantra do kwa kwa ma się tak, jak wina Stalina do wiatraka drucianego.

[edytuj] Okres dojrzewania

Zielony tygrys w różowym krokodylu składał ikrę na kawior do Dostojewskiego na lancz będący karetką w objęciach Rzymu z dodatkiem Kanady w mieście Arbuzy. Lały one swój sok gasząc płomienie słońca zamieniając je w osmolony trójkąt bermudzki zrodzony w burzy padającym majestatycznie z ziemi kotletów starych wspomnień Lucyfera pogromcy staników latających w przestworzach niczym ptaki w otchłani dysku twardego który okazał się być wrzodem w nożyczkach jegomościa Gambita z wydławionego Hobbitonu w etui świata fantasy. W mej głowie rozpoczyna się krojenie owoców w kostkę które dodam do wołowiny przymierza symbolizującej pokój na ziemi oblodzonej noktowizorami ze stali rdzewnej płaczącej z powodu zadanego maczetą bólu w ramiona. Tak stal ma ramiona.

Nasze strony
W innych językach