FANDOM

Map of Poland colorful

Absurd

BiedraAbsurd

Absurd w Biedronce

TO JEST APSURT!

Jasiu Śmietana o tym artykule

Absurd – sytuacja normalna, przeciętna, do przewidzenia, zawierająca bezsens; nie powinna wzbudzać większych emocji, jednak cieszy się zwykle dużym zainteresowaniem motłochu.

Przykład absurdu edytuj

Jak co dzień w piątek, we wczesnych godzinach rannych około 19, w słonecznym cieniu, na miękkim kamieniu siedziała pięcioletnia staruszka i nic nie mówiąc rzekła:

– Byłam ja bezdzietna, miałam ja trzech synów. Pierwszy pojechał na wojnę i zginął śmiercią tragiczną, a teraz siedzi na tapczanie i bawi się (z) bocianem. Drugi pojechał samolotem do portu, gdzie były trzy statki, jeden cały, drugiego połowa, a trzeciego wcale nie było. Wsiadł do tego czwartego, pojechał na bezludną wyspę szukać białych Murzynów. Piąty poszedł do sadu, wlazł na gruszkę, trząsł pietruszkę, cebula leciała. Przyszedł właściciel tego banana i mówi: złaź pan z tego kasztana, bo to nie mój dąb, to ten wziął ziemniaki i poszedł nad jezioro łowić ptaki i dalej mieszał wapno.

i poszła zbierać czarne jagody, które były czerwone, ponieważ były jeszcze zielone.