Admirał Gwiezdnej Floty

Admirał Gwiezdnej Floty – najwyższe stanowisko w szeregach Gwiezdnej Floty, w czasie trwania akcji serialu Kapitan Bomba oraz filmów obsadzone przez 5 osobników (2 kosmitów i 3 ludzi). W razie wakatu, podobnie jak w przypadku urzędu prezydenta RP, odbywają się powszechne wybory, w których biorą udział zarówno żołnierze Gwiezdnej Floty, jak i kosmici sprzymierzeni.

[edytuj] Wszyscy Admirałowie

[edytuj] Pierwszy Admirał

Admirał GF

Służba w Gwiezdnej Flocie jest dożywotnia. Jak więzienie. Dlatego wasze podania o zwolnienie wsadziłem sobie w dupę.

Admirał o podaniach Sebka i Janusza o zwolnienie ze służby po zaginięciu kpt. Bomby

Pierwszy Admirał pojawia się w odcinku pierwszym całej serii[1]. Jego rozkazów nikt nie śmie kwestionować, ale Bomba zawsze znajdzie powód by się z nim posprzeczać. W czasie wolnym zajmuje się rysowaniem kCenzura2ów, oglądaniem Kapitana Dupy na Ursusie i granie w grę o tym samym tytule. W miniserii o tytule Barbarian zostaje pojmany przez Sułtana Kosmitów, gdzie walczy jako gladiator o tym samym pseudonimie[2]. Zaczynając od skurwiwija, pokonuje wielu gladiatorów wystawianych przez Sułtana Kosmitów. Sam ginie od trucizny[3] zaaplikowanej przez Sułtana na 12 godzin przed walką z Niepokonanym[4], której działanie przyspieszył esperal.

[edytuj] „Generał Lufa”

Fałszywy Generał Lufa

Tępy chuj, bo na pewno nie mój ojciec.

Bomba dowiadujący się o kandydaturze „gen. Lufy”

Oczywiście nie był to prawdziwy Lufa, tylko podstawiony przez Sułtana Kosmitów chujew. Bomba początkowo uważał, że nie jest to jego ojciec, ale potem zmienił nastawienie i zagłosował na niego. Chujew wygrał wybory, pokonując m. in. Generała Kuja i Dominika Jachasia, a nawet bliźniaczego brata zmarłego Admirała. Po obsadzeniu stołka wysłał Bombę na planetę Schlapac sję N.A. R.Y.J, gdzie została urządzona zasadzka. Bomba rozbił oddział Sułtana, a po uzyskaniu prawdziwych informacji o „admirale Lufie” powrócił do bazy Gwiezdnej Floty, gdzie został aresztowany za zniszczenie krzyża pod Belwederem[5]. Po udanej ucieczce przerwał telewizyjne orędzie chujewa w studiu TGF 1. Chujew został w ostateczności zastrzelony przez Torpedę.

Za rządów fałszywego admirała seryjnie podawano rannym żołnierzom albo kulę w łeb, albo kilka mililitrów materii pozakosmicznej, co znacznie osłabiło morale i było przyczyną strajku.

[edytuj] Dominik Jachaś

Admirał Jachaś

Z Domino niebiańska Skurwo-ala cię nie omino!

Hasło kampanii wyborczej Jachasia

Dominik Jachaś, właściciel firmy gastronomicznej GALAK-PIZZA, zostaje admirałem w miejsce fałszywego generała Lufy, ponieważ zajął drugie miejsce w I turze wyborów. Konsekwentnie realizował swoje hasła wyborcze: Wóda, dziwki i lasery! i Średnia hawajska dla każdego!. Doprowadził tym samym do znacznego wzrostu otyłości i uzależnienia od narkotyków w szeregach Gwiezdnej Floty. Ignorował wszystkie sygnały ratunkowe. W obawie przed ujawnieniem prawdziwych intencji skazał kpt. Torpedę na karę śmierci[6], a chor. Głusia wyrzucił z formacji i zlecił oddziałowi Bomby zapierdolenie go. Zdemaskowany ostatecznie przez dziennikarzy TGF 11, za defraudację kasy Gwiezdnej Floty stracił stołek i został skazany na 5 lat pozbawienia wolności. Po odsiadce odzyskiwał fortunę na sprzedaży dopalaczy, by móc sfinansować spisek.

[edytuj] Chorąży JJ Torpeda

Admirał Torpeda

Tępy chuj, ale admirał niezły.

Bomba o rządach Torpedy

Torpeda matole! Twój rząd obalą kibole!

Przekupieni przez Jachasia kibice RKS CHUWDU o stanowisku Torpedy w sprawie EURO

Za wykrycie afery pizzowej kpt. Chorąży JJ Torpeda został awansowany na stopień generała, a później bezapelacyjnie zwyciężył w wyborach na Admirała Gwiezdnej Floty. Bezpośrednio po objęciu urzędu sprzątnął burdel pozostawiony przez Jachasia, a chor. Głusia awansował na stopień kapitana. Za jego 5-letniej kadencji badano również możliwość podróży międzywymiarowych poprzez dupę Kutnapletesa, a także powstrzymano najazd Bengalów na galaktykę Kurvix.

Mimo wielu zasług również jego rządy zakończyły się katastrofą. W związku z niedbale prowadzonymi przygotowaniami do EURO[7] przez KZPN, a także porwaniem Borubara, bramkarza RKS CHUWDU, dokonanego przez kiboli z galaktyki Kujwdubie, dziesiątki kibiców przeszli pod kwaterę główną Gwiezdnej Floty, wykrzykując antyrządowe hasła. Torpeda zignorował protest, który rozszedł się po 15 minutach. Chwilę później kibice CHUWDU pod wodzą Jachasia przypuścili marsz na Belweder. Próbę uspokojenia tłumu przekupione przez Jachasia media przedstawiły jako masakrę, w której ranny został tylko 1 kosmita, i to jak chciał zajarać na głodniaka. Eskalacja konfliktu zaprowadziła Torpedę przed Trybunał Stanu. Płomienne mowy Admirała nie przekonały przekupionego składu sędziowskiego. Torpeda został usunięty ze stanowiska oraz zdegradowany do stopnia kapitana, władzę tymczasowo przejął Trybunał. Po procesie wyruszył by odbić Borubara z rąk C'Qrwozaurów.

[edytuj] Nieznany z imienia Admirał

Nowy Admirał GF

Ostatni Admirał Gwiezdnej Floty nie jest znany z imienia i nazwiska. Obsadził stołek po wydaleniu Torpedy. Nie zna się na strzelaniu z broni palnej, mimo że uwielbia polowania. Wysyłał oddział Bomby na misje o znikomym znaczeniu, jak ochrona wozów pocztowych i patrol terenów prac archeologicznych. Wygląda jak pederasta. Gani wszystkich za inteligencję, a sam nie potrafi czytać.

Przypisy

  1. Przynajmniej tak jest w plejliście 4funu na tej rurze
  2. Choć sam wolałby się nazywać Borubar
  3. Jadu skurwola
  4. Którym okazuje się sam Sancti Magistri Grubas Kosmitów
  5. To również ukartował fałszywy admirał
  6. Za rzekomą zdradę na rzecz Sułtana Kosmitów
  7. Ekonomicznie Uproszczonych Rozgrywek Ogólnoglaktycznych
Nasze strony
Przyjaciele