Advanced Tram Simulator

Exquisite-kalarm Ten artykuł jest nudny i jego czytanie może spowodować liczne szkody, jak strata czasu, ból głowy, możliwość zaśnięcia, i bycia złapanym przez nauczyciela, jeśli jesteś w szkole. Upewnij się, czy jesteś na siłach lub wylosuj sobie coś ciekawszego.
ATS

Główny widok…

O co w tym chodzi?

Motorniczy o ATS-ie

Advanced Tramwaj Simulator (zwany przez autorów ATS, a przez pozostałych PKS) – zabawny symulator tramwajów, którego szata graficzna nie przewyższa Space Invaders. Gracz ma do wyboru kilka wagonów:

  • 2 rodzaje Trupków;
  • 2 rodzaje Helmutów;
  • 2 Konstale N;
  • prawdopodobnie są jeszcze inne lub będą w przyszłości.

[edytuj] Historia

Pierwsza wersja została zbudowana przez dwóch braci Wright w roku 1895 p.n.e. na komputery Amica, ponieważ mieli problemy i chcieli pokazać, że jednak coś umieją. Niestety, przez zbyt wulgarne treści i wypowiedzi pasażerów program został oznaczony jako niedozwolony dla osób poniżej 21. roku życia, a w niektórych krajach został zabroniony. Na nieszczęście bracia kupili kota PC-ta, więc od tego momentu programują pod Windosem. Aby nie powtórzyć błędu, program nie zawiera wulgaryzmów, aczkolwiek w nieoficjalnym obrocie podobno jest nieocenzurowana wersja gdzie pan Heniek klnie jak szewc. Mapy z wyjątkowo – jak dla Polski – prostymi torami tworzone są w Rainsted, aczkolwiek wagony były tworzone w akcesoriach kuchennych programach Blender i ketchup Sketchup. Silnik gry [1] został napisany w Notatniku.

[edytuj] Jak grać

Najlepiej zapytać o to jakiegoś MKMa.

[edytuj] Cele gry

  • Walnij – musisz zrobić największy karambol tramwajowy na świecie w jak najkrótszym czasie.
  • Wykolej – musisz wykoleić wszystkie tramwaje na planszy w czasie poniżej 30 sekund.
  • Trzaśnij – przytrzaskuj pasażerów na każdym przystanku w ciągu jednego przejazdu z pętli do pętli.
  • Zapakuj, ile się da – spróbuj załadować jak najwięcej pasażerów do tramwaju.
  • Spal silniki – wbrew pozorom się da, jak tramwaj zacznie się dymić misja będzie zaliczona.
  • Pędź jak w F1 – staraj się pobić tramwajowy rekord prędkości.
  • Totalny paraliż miasta – doprowadź do kolizji na wszystkich kluczowych skrzyżowania w mieście. Niech dziś nikt nie dojedzie do pracy na czas.

[edytuj] Ciekawostki

  • W symulatorze istnieje zjawisko dominacji. Wszystkimi pasażerami są mężczyźni (jak widać, grę tworzyli Turkowie).
  • GTA San Andreas nie dorównuje ATS-owi pod względem ilości klonów (co trzeci mężczyzna wygląda tak samo).
  • Jesteś uwięziony w kabinie (nie otworzysz drzwi od kabiny motorniczego).
  • Misja Totalny paraliż miasta jest obowiązkowym elementem treningu policjantów i planistów w Warszawie
  • Pierwotnie gra miała tytuł Advanced Tramwaj Symulator

Przypisy

  1. „Zaawansowany silnik Edzia” (serio)
Nasze strony
Przyjaciele