Aerosmith

Steven

Przystojny Steven

Aerosmith – zespół rockowy założony gdzieś koło 1970 roku. Gra do dziś, mimo że członkowie grupy powoli zaczynają krztusić się krupniczkami. Wokalistą kapeli jest Steven Tyler, który w wolnym od śpiewania czasie ćpał i zdradzał żonę z kochanką a kochankę z inną kochanką. Prawdopodobnie w poprzednim wcieleniu był bramkarzem łapiącym piłki ustami. Czasami na koncertach, gdy jest głodny, połyka melony w całości.

[edytuj] Historia

Od momentu założenia zespołu przez jakieś 10 lat zespół grał rocka i nie śpiewał o miłości, a ponadto nie używał syntezatorów. Są to trzy powody, ze względu na które nikt już nie pamięta tamtych 10 lat twórczości.

W 1985 roku, albo trochę później, członkowie Aerosmith wybrali komerchę i wyszli na tym bardzo dobrze, bo do kieszeni nawpadało im sporo kasy.

[edytuj] Skład

  • Steven Tyler – wokalista, czasem coś zagra na harmonijce. Znany głównie z wielkich ust. Ojciec Arweny.
  • Joe Perry – gitarzysta prowadzący. Kiedy jest zły bije Stevena gitarą po głowie.
  • Tom Hamilton – basista i największy ćpun w grupie.
  • Joey Kramer – perkusista. To on wymyślił nazwę zespołu.
  • Brad Whitford – gitara rytmiczna, a po za tym nic ciekawego.

[edytuj] Znane utwory

Get A Grip

Ulubiona okładka zoofili

  • Crazy – piosenka o niezrównoważonym psychicznie gościu, który najpierw narzeka na swoją dziewczynę, a potem stwierdza, że nie może bez niej żyć.
  • Cryin – kolejna piosenka o nieszczęśliwej miłości. Większość ludzi myli ją z Crazy.
  • Dream on – pierwszy wielki hit zespołu. Opowiada o ćpunie, który rozmyśla nad swoim życiem.
  • Mama kin – piosenka ma ponad 40 lat, a dalej nikt nie wie co oznacza jej tytuł. Prawdopodobnie chodzi o magiczne zioło.
  • I don't wanna miss a thing – kolejny smut o miłości. Utwór uwielbiany przez gospodynie domowe, znienawidzony zaś przez starych fanów zespołu, którzy nazywają go „pożal się Boże piosenką z Armageddonu”.
  • Love in an elevator – utwór napisany prawdopodobnie po pijaku, bo na trzeźwo takiego tekstu nie napisałaby nawet Maria Peszek.
  • Walk this way – ulubiona piosenka Kwacha, który jednak pod wpływem choroby filipińskiej przekręcił słowa i tak powstał słynny tekst Nie idźcie tą drogą.
  • Angel – kolejny smut o zakochanym kolesiu, dla którego jego dziewczyna jest aniołem.
  • Amazing – piosenka znana głównie dzięki ładnej dziewczynie, która wystąpiła w teledysku. Po za tym nic wyjątkowego oprócz tego, że Steven na końcu drze się bardziej niż zwykle.
  • Dude (Looks like a lady) – z dedykacją dla hipsterów i Conchity.
  • Pink – jak sam tytuł mówi piosenka opowiada o różu. Trochę dziwny kolor jak na zespół uważający się za rockowy, ale kto co lubi.
  • Jaded – kolejna piosenka, która zyskała popularność dzięki dziewczynie z teledysku.
  • What it takes – kolejny smut o miłości
  • Falling in love (Is hard on the knees) – wbrew pozorom nie jest to kolejna piosenka o miłości, tylko o dorosłych sprawach.
  • Sweet emotion – znowu o dorosłych sprawach.
  • Janie's got a gun – jak wyżej, ale tym razem w wersji hard, bo robił to ojciec z córką.
  • Livin on the edge – Tyler postanowił ponarzekać trochę na nasz straszny i okrutny świat. Co ciekawe chłopak z teledysku bardzo przypomina pewną panią z Sosnowca.
  • Rag doll – piosenka o gościu cierpiącym na infantylizm parafiliczny.

Crystal note To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny muzyki. Jeśli wytrzymasz 10 minut w słuchawkach – rozbuduj go..

Nasze strony
W innych językach