Agent Smith

Disambug Ten artykuł dotyczy postaci fikcyjnej. Zobacz też hasła o innych osobach o tym nazwisku.
Uwaga!
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Miej się na baczności, jeszcze nie jest za późno i zawsze możesz pominąć tę sekcję.
Wielki Brat Patrzy

Agent Smith (czytaj Ejdżent Syf, ang. Agent Kowalski) – jeden z agentów chroniących Matrixa przed Tobą, mną lub innymi szaleńcami.

[edytuj] Historia kariery

Początkowo agent Smith był królem elfów (znany jako Elrond) w Rivendell. Niedługo po premierze Windowsa 95 został programem komputerowym, który niańczył dzieci. Jak to często w informatyce bywa, program został zainfekowany i Smith stał się bezwzględnym i zepsutym co do bajta agentem, którego jednym celem stało się dręczenie bezdomnych oraz rozmnażanie poprzez włożenie ręki w ludzki tułów. Stał się genialnym hackerem, który wykorzystuje bugi i błędy w niedoskonałym kodzie źródłowym świata. Dzięki temu potrafi uchylić się przed kulami zanim wylecą one z lufy broni oraz biegać po zaspach nie zostawiając śladów w śniegu. Jest uwielbiany przez maszyny, mikrofalówki, lodówki, sokowirówki, a nawet Mikser Powela.

W filmach Wachowskich został przedstawiony jako cienias, do którego zwykły człowiek (Neo) potrafi wskoczyć i go sformatować. Oczywiście to fikcja, agenta Smitha nie da się tak łatwo skasować jak artykułu na Nonsensopedii, ponieważ należy on do organizacji Onych. Dzień dobry panom... Co? Eee, ja nic nie pisałem, nic nie wiem o żadnych onych... gdzie mnie zabieracie? AAAAAAAA![1]

[edytuj] Galeria

Spokojnie!
Smutni panowie w garniturach nie przyjdą, jeśli nie przeczytasz informacji wyżej.
Te niżej możesz czytać.
Wielki brat przebacza

Przypisy

  1. Ty też nic nie widziałeś!
Nasze strony
W innych językach