Akcja Wyborcza Solidarność

Colargol

Krzaklewski zmartwiony, że nie jest premierem

Akcja Wyborcza Solidarność – partia polityczna, która miała za zadanie wziąć do kupy wszystkie partie polskie. Niestety udało się tylko z 38. Rządziły w Polsce w latach 19972001. Na skupienie wszystkich partii i stworzenie AWS wpadł Marian Krzaklewski. Ponieważ pracował w NSZZ Solidarność, które miało zdeptać ZSRR, Siergiej Simonow zmylił ludzi wmawiając im, że AWS to radziecki karabin automatyczny (Автоматическая винтовка Симонова).

[edytuj] Osiągnięcia

AWS zrobił Marian Krzaklewski. 30 października 1997, Aleksander Kwaśniewski wybierał sobie premiera, gdyż Włodzimierz Cimoszewicz został z winy Kalinowskiego schowany w SLD. Marian Krzaklewski nadawał się tylko do wyrzucenia, więc premierem został Jerzy Buzek. AWS wraz z Unią Wolności stworzyło koalicję, ale w 4 czerwca 2000, kiedy gmina centrum zaczęła się bić, Jerzy Buzek niechcący palnął Onyszkiewicza i tak koalicja się rozwiązała jak but.

AWS – jako spadkobierca Solidarności – za największe osiągnięcie poczytuje sobie obalenie komunizmu, kiedy zaś objął władzę – jego największym osiągnięciem stało się wytworzenie dziury budżetowej. Komuniści znowu przejęli władzę z woli narodu. Obecnie – w dobie szalejącego kapitalizmu – Solidarność, jako spadkobierca AWS – rozpaczliwie stara się o powrót choćby grama komunizmu.

[edytuj] Znane partie w AWS

  • Gwardia poprzedników Rydzyka PCD,
  • Centrum,
  • PSL,
  • Ruch Patriotyczny,
  • PPE-Z,
  • Solidarność.

[edytuj] Wierszyki o AWS

AWS
Buzek siłą jest i basta,
Zaś Krzaklewski to niewiasta,
Wdzięk mam wielki, dołek w brodzie,
I pomysłów całe łodzie,
A że wszystkie są dziurawe
To szczegóły nieciekawe

SLD
Rząd wciąż rządzi się nierządem.
Budżet pada z rzeki prądem,
Wciąż korupcja nas zalewa,
AWS już nie zaśpiewa,
Więc poprzyjcie tawariszci,
Piękna przyszłość się wam ziści.

Raz w kibelku do sedesu,
wpadł mi znaczek AWS-u.
Chciałem wyjąć, lecz zmądrzałem,
więc usiadłem i nas****m!

Nasze strony
Przyjaciele