FANDOM

Uwaga!
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / Waarschuwing / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Miej się na baczności, jeszcze nie jest za późno i zawsze możesz pominąć tę sekcję.
Wielki Brat Patrzy
Alf-po3

Oddaj mu pokłon!

Alf (właśc. Gordon Shumway) – przybysz z planety Melmac (czyt. Melmak), urodzony 28 października 1756 [potrzebne źródło], gwiazda popularnego serialu komediowego puszczanego do dziś w telewizji. Słynny okrzyk jego opiekuna Willa: ALLLLLFFF! został rozsławiony po całej Ziemi. A wy? Czy lubicie koty? Najlepsze w panierce prosto z piekarnika!!!

Kariera edytuj

Jego pierwotna kariera na jego planecie jest dla nas nieznana, więc pomińmy ją. Natomiast na Ziemi sławę zdobył w zasadzie przypadkiem, rozbijając się na dachu domu we wsi Los Angeles. Reakcja poszkodowanych jest silnie… irracjonalna. Nie dość, że ukryli naszego kosmitę przed Onymi, to jeszcze zatrzymali go we własnym domu (pomimo faktu posiadania przez niego ośmiu żołądków i możliwości wchłaniania pożywienia w gargantuicznych ilościach). Po kilku latach spędzonych na Ziemi postanowił polecieć z kumplami na ich prywatną planetę. A że Alf dobrze wspominał Ziemię, napisał scenariusz serialu komediowego, który okazał się hitem na planecie Melmac. Po paru latach zadecydował o powrocie na Ziemię, w celu nakręcenia ziemskiej wersji serialu, która powtórzyła sukces pierwowzoru. Serial jest puszczany do dzisiaj, na Comedy Central.

Zobacz też edytuj

Krecik To jest tylko zalążek artykułu związanego z postaciami fikcyjnymi. Jeśli rozpoznajesz Rumcajsa i Pszczółkę Maję – rozbuduj go.