Alizée

Alizeebaned
"Mam dość! (Tytuł albumu) Zostałeś ZBANOWANY!", czyli Alizée podczas występu na scenie.

Alizée Jacotey (ur. 21 sierpnia 1984 w Ajaccio) – wiecznie młoda, francuska wokalistka, tancerka, wykonawczyni licznych piosenek o treściach kontrowersyjnych.

Jej pasją jest taniec: klasyczny, balet, flamenco oraz taniec nocnych elfek z World of Warcraft. Nagrała głównie Moi Lolita, choć wydała 5 płyt: Gourmandises, Mes courants electriques, Psychedelices, Un enfant de siecle i Alizee 5 (2013).

Jest jedynym powodem dla którego wielu nastoletnich europejczyków (i nie tylko) lubi Francję, chociaż sama Alizee wydaje się być nieświadoma faktu że jest obiektem masturbacji "pryszczatych".

W występach telewizyjnych, a przynajmniej w jednym z wykonań A Contre Courant [1] śpiewa z playbacku. Pewne kontrowersje wzbudza też ogromny tatuaż (Dzwoneczek – postać z Piotrusia Pana) zlokalizowany na plecach Alizée.

Ma brata, psa, męża, dwa koty, córkę i 18 letniego kochanka z Polski.

W refrenie piosenki Moi Lolita chwali się znajomością polskiego i swoim miejscem zamieszkania – cyt. sypiam na dworcu, i krążę tam, coś tam coś tam:

Crystal note To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny muzyki. Jeśli wytrzymasz 10 minut w słuchawkach – rozbuduj go.

Nasze strony
W innych językach