Andrzej Rzepliński

Disambug Ten artykuł dotyczy komunisty zasiadającego w Trybunale Konstytucyjnym. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Prezes Kozłowski

Rzepliński po pracy

Andrzej Rzepliński (ur. 26 listopada 1949 w Ciechanowie) – polski prawnik, nauczyciel akademicki, wróg publiczny numer 1 w Wiadomościach oraz wśród internautów popierających PiS, prezes Trybunału Konstytucyjnego. W wolnych chwilach dorabia sobie grając Andrzeja Kozłowskiego w polskim sitcomie Świat według Kiepskich.

[edytuj] Biografia

W 1971 roku ukończył studia w Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Szybko robił karierę i brał przykład z Romana Kryże. Rzecz jasna należał do PZPR. Przez niecały rok. Potem gdy Jaruzelski wprowadził stan wojenny to przeszedł na stronę skrajnej komuny reprezentowanej przez złego Wałęsę. W 2000 roku otrzymał tytuł profesora. Międzyczasie pisał książki, wspierał prawa człowieka i inne lewackie wymysły. W 2005 roku jak przystało na prawdziwego komucha współpracował z PO. Na szczęście ręka sprawiedliwości nie pozwoliła, by w 2006 roku objął miejsce w Trybunale Konstytucyjnym. Niestety Platforma objęła władzę rok później, przez co Rzepliński trafił do TK 18 grudnia tego samego roku. Za zasługi w ukrywaniu przypadków łamania praw człowieka w Smoleńsku dostał stanowiska prezesa Trybunału Konstytucyjnego. Dziś pije wódkę z Ferdynandem Kiepskim i ma czelność mówić w Newsweeku, że w Polsce rządzą Kiepscy.

Nasze strony
Przyjaciele