Angry Birds

Angry Birds (pol. Wściekłe Ptaki) – gra wydana przez Rowjo Entertajment. Celem gry jest strzelanie z procy do zielonych prosiaków za pomocą ptaków. Angry Birds to również główny powód wybuchów epidemii AIDS ptasiej grypy na przestrzeni ostatnich kilku lat.

[edytuj] Fabuła

Jak każda porządna gra Angry Birds ma też swoją fabułę. Jest to bardzo ciekawy i powtarzający się motyw, a mianowicie:

  1. świnie cyganią ptakom jajka;
  2. ptaki wkurCenzura2ją się;
  3. ptaki dają świniom wpierdol;
  4. ptaki cieszą się z odzyskania jaj.

[edytuj] Pseudodobrzy bohaterowie

  • Red – przywódca ptaków. Wkurza go wszystko i wszyscy, a w szczególności trzoda chlewna. Ze względu na czerwony kolor i poglądy jest uważany za komunistę.
  • Chuck – najszybszy ptak. Jego prędkość wynosi 99,(9)% prędkości światła. Potrafi dzielić przez zero i chce mieć dzieci ze Stellą. Wkurza tego powyżej.
  • Jim, Jake i Jay, znani też jako the Blues. Większość czasu spędzają na graniu w Grę, lub budowaniu zamków ze śniegu i bałwanów z piasku. Ze względu na kolor i zachowanie wkurzają komucha. Za chCenzura2a nie da się zgadnąć który to który.
  • Matylda – jedyna płodna (na razie) samica. Lubi kwiaty i kuchnię japońską. Nie wkurza Reda.
  • Bomba – wybuchowy ptak. Maskotka i ulubieniec ISIS. Red go nie lubi.
  • Terence – wielki, gruby Red. Mimo tego, że nic nikomu nie zrobił, nie lubią go Red i Chuck. W jednym odcinku Engri Berds Tjuns świnia El Porkador chciał go pokonać, ale Duży ani drgnął.
  • Stella – rozkapryszona ptaszyna. Lata za nią żółty, a Czerwony jej nie cierpi.
  • Bubbles – mały pomarańczowy ptaszek, który po zjedzeniu zbyt dużej ilości cukierków zaczyna się zachowywać jak balon. Lubi święto satanistów i cukierki. Konkurent żółtego do Stelli, nie lubi go też Red.
  • Hal – tukan z wielkim dziobem. Nikt go nie lubi, bo wraca jak bumerang i plotkuje.
  • Jaja – powód wojny świńsko-ptasiej.

[edytuj] Świniaki

  • Król Świń – gruby spaślak, który nosi koronę (jeśli ją zgubi nie jest już królem). Chce zjeść jaja za wszelką cenę, przez co obrywają pozostałe świnie. Zakochał się w kapuście.
  • Kucharz – chce przejąć władzę. Robi mikstury i obiady.
  • Kronikarz – stary wieprz. Dyplomata, sędzia, ksiądz, przeciwnik monarchii.
  • Wąsacz – architekt, dziadek, dowódca, Józef Stalin. Pilnuje porządku.
  • Kapral – świniak w hełmie. Dowodzi operacjami zdobywania jaj.
  • Profesor – robi niepotrzebne wynalazki dla świń.
  • Mechanik – buduje pojazdy dla świń. Nosi niebieską czapkę.
  • Rambo – komandos. Jest tak głupi, że zamiast jaj ukradł białe kamienie.
  • Zwykłe świnie – po prostu zwykłe świnie: słuchają króla i wyższych w hierarchii.
  • Grubas – świniak z Angry Birds Space, który mieszka na planecie pączków i wpiCenzura1a wszystko, co przed nim postawią.
  • Trójoczka – świnia z planety kryształków, która produkuje ogromne diamenty. Oczywiście cały jej biznes poszedł w pizdu po ptasiej interwencji.
  • Hektor Porko – złoczyńca, który stworzył machinę czasu i zamknął w niej ptaki. Te oczywiście zniszczyły system i Hektorek dostał to, co poprzednicy.

[edytuj] Inne produkcje w stylu Angry Birds

  • Spokojne Pory Roku – święta takie jak Dzień Chorego lub Pierwszy dzień Wiosny.
  • Wściekłe Ptaki Ziemia – to samo co oryginał, tylko w kosmosie. Jeszcze więcej durnych świń w bańkach tlenu.
  • Angry Birds Enemies – to co zwykłe Angry Birds, tylko możesz grać z kumplami na książce twarzowej.
  • Spokojne Ptaki Gwiezdne Wojny – ptaki z laseropistoletami i latarkami walczące z imperialnymi świniami.
  • Spokojne Ptaki Gwiezdne Wojny 2 – tym razem możesz też grać świniakami.
  • Angry Birds Klapa – napCenzura2nka w stylu średniowiecza.
  • Angry Birds Świebodzin – walczysz z małpami i mięsożerną kakadu zwaną Nigel. Uwalniasz też ptaki z klatek. Fabuła zgapiona zainspirowana filmem Rio i Rio 2.
  • Angry Beers Stella – feministyczna parodia oryginalnej gry. Tym razem strzelasz babsztylami, a bossem jest też kobieta, która dowodzi innymi świniami. Ponadto w żeńskim bossie kocha się świniak w peruce. Fabuła teoretycznie walcząca z szowinizmem, praktycznie ucząca dziewczynki znęcania się nad chłopcami, którzy według zasad kultury nie mogą nawet w samoobronie uderzyć dziewczynki. O dziwo, kobieta-boss nie dostała nigdy bęcków.
  • Angry Birds Stop – wyścigówka z ptakami i świniami w roli głównej. Nie zarzyna się tam prosiaków.
  • Dobre Świnie – najbardziej ogarnięta gra. Tu role są odwrócone. Jesteś świnią i budujesz pojazdy by dotrzeć do celu. Po drodze zbierasz ciasta, które król świń może wybekać na powerupy.

[edytuj] Noob w grze

  • Strzela ptakami w lewo.
  • Pyta jak strzelać świniami.
  • Nie używa mocy ptaków, przez co idzie mu słabo.
  • W Bad Piggies nie umie zbudować pojazdu.
  • W Angry Birds Epic szuka procy.
  • W Angry Birds Rio dziwi się, że nie ma świń.
  • W Angry Birds Go nie ulepsza pojazdu, przez co jest najlepszy ale w drugą stronę.

[edytuj] Pro w Angry Birds

[edytuj] Objawy uzależnienia

  • Myślisz, że świnie są zielone…
  • …i ich przysmakiem są jajka.
  • Myślisz też, że ptaki są naturalnym wrogiem świń…
  • …i wystrzeliwują się z procy.
  • Myślisz, że świnie mają króla.
  • Wierzysz w istnienie Wyspy Świń.
  • Dziwisz się, że świnie i ptaki mają kończyny i nie są okrągłe.
  • Kiedy chodzisz nocą i widzisz samolot na niebie, uważasz, że leci Chuck z Angry Birds Space.
  • Uważasz, że wystrzelone gołębie oraz wróble z łatwością zniszczą drewniane konstrukcje i zabiją ukrywające się tam świnie.
  • Desperacko szukasz kryształowej planety, gdzie mieszka trójocza świnia.
  • Dziwisz się, że świnie nie mają pojazdów i samolotów…
  • …i nie mają licencji pilota.
  • Wierzysz w teorię spiskową o tym, że zamachu na World Trade Center dokonał wystrzelony przez islamistów Bomb.
  • Według ciebie ptaki mogą zniszczyć kamienie.
  • Ba, zniszczą nawet diamenty.
Nasze strony
Przyjaciele