Anna Streżyńska

Disambug Ten artykuł dotyczy piątej kolumny wspaniałomyślnej partii Prawo i Sprawiedliwość. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Jarosław Kaczyński Sejm 2016a
Jarosław Kaczyński Sejm 2016a
Informacja
Ten artykuł poświęcony jest osobie, która miała czelność skrytykować DEMOKRATYCZNIE WYBRANY RZĄD PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI!
Jeśli zależy ci na dobru Polski, wylosuj sobie inną stronę i nie stój po stronie ZOMO.
Każdy KOD-owiec, który odważy się podnieść rękę przeciw demokratycznie wybranemu rządowi, niech będzie pewny, że mu tę rękę demokratycznie wybrany rząd odrąbie.

Anna Streżyńska (ur. 11 maja 1967 w Warszawie) – szeregowa polska urzędniczka państwa, dnia 26 kwietnia 2017 potępiona przez narodowy rząd pani Beaty Szydło. Lada moment poddana karze pozbawienia wolności i damnatio memoriae.

[edytuj] Życiorys

Według niezależnych mediów ukończyła w 1994 roku studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Jako, że UW było państwowym uniwersytetem pilnowanym przez postkomunistyczny rząd Józefa Oleksego, to można śmiało powiedzieć, że ten fakt wpłynął znacząco na jakości nauczania. W latach 1995-1997 pracowała w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (a jak wiadomo, UOKiK należał wówczas do rządu Cimoszewicza). Pod wpływem zmiany nazwy nabierała biedny prawdziwie polski rząd pracą jako doradca w ministerstwie łączności. No ale cóż, Jerzy Buzek był ukrytym eurokomunistą, więc Streżyńska dobrze się odnalazła w jego rządzie.

W latach 2001-2004 zamiast tworzyć podwaliny pod IV RP, wolała pracował w Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową. Wielka litość Jarosława Kaczyńskiego sprawiła, że Streżyńska otrzymała drugą szansę – od 15 listopada 2005 zajmowała się łącznością w Ministerstwie Transportu i Budownictwa. Niestety poważnie zraniła wspaniałomyślnego Prezesa, pracując do 1 lutego 2012 wśród ludzi Platformy Obywatelskiej (pfu!).

Partia Prawo i Sprawiedliwość okazała Streżyńskiej litość po raz drugi – 16 listopada 2015 roku pani premier Beata Szydło powołała ją na urząd ministra cyfryzacji. Niestety, 26 kwietnia 2017 podważyła zaufanie partii. Okazało się, że Anna Streżyńska gardzi bohaterami, którzy walczyli o obalenie zbrodniczego reżimu komunistycznego i późniejszej władzy niemieckiej w Polsce. Skrytykowała ponadto program 500+, który był przecież doniosłym faktem jak chrzest Mieszka. Wspaniałomyślna pani premier ograniczyła się tylko do krytyki pani minister.

[edytuj] Dokonania

A kogo one obchodzą, przecież gardzi programem 500+.

Nasze strony
Przyjaciele