Anna Wyszkoni

Disambug Ten artykuł dotyczy polskiej piosenkarki. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.

La la la – La la la !!

Rym autorstwa Anny Wyszkoni

Anna „Narcyz”[1], „Julia”[2] Wyszkoni (ur. 21 lipca w 1980 w Tworkowie) – polska wokalistka, solistka i zespolistka w bandzie „Zły Łzy”. Przykład rozszczepienia osobowości. Jedna z niewielu piosenkarek, która nie odbyła jeszcze (nie wiedzieć czemu) tournee po hipermarketach. A szkoda…

Anna jest multistylistką muzyczną. Była już gotką, punkówą, a teraz jest chuda i pokazują ją w telewizji. Jest typowym przykładem „wypełniaczy festiwalowych”, tj. artystów, którzy występują jak jeszcze jest jasno, publiczność kończy jeść hot dogi, a do występu Feela jest jeszcze półtorej godziny.

Ceniona w zespole „Łzy” autorka tekstów. Jej wytwory charakteryzuje finezyjna częstochowizacja rymów (kwiatuszek-muszek, Agnieszka-mieszka, pani-zakochani)[3]. Obecnie wprowadza do piosenek „duetyzm tytułowy” (Pan i Pani, Lampa i sofa, w przygotowaniu Sierp i młot).

Generalnie trendy, bo nagrała piosenkę z zespołem „Video”, który jest trendy z nazwy i definicji.

Ideałem fizycznej urody, do którego dąży Anna, jest Calista Flockhart.

Przypisy

  1. się nazywam
  2. tak na imię mam
  3. choć do Ani Dąbrowskiej jej jeszcze daleko, oj daleko…
Nasze strony
Przyjaciele