Anonimowi Alkoholicy

Grupa AA.jpg

A zatem...

Zulawski zur.jpg

...tak...

Jogin2.jpg

...podnosimy się...

Jogin3.jpg

...z alkoholizmu

No to się w dupie Witosa nie mieści!

Pułkownik o AA

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem

Znana mądrość ludowa
NonNews

AktywniAnimowaniAnonimowi Alkoholicy – osoby, które są na tyle skromne, że przy powitaniu nie przedstawiają się. Tajna, zorganizowana i wysoko wyspecjalizowana organizacja pochłaniaczy C2H5OH i pochodnych. Prowadzą liczne badania i eksperymenty na sobie, między innymi w celu ustalenia maksymalnej dawki, która umożliwi jazdę na rowerze bez międzylądowań, czy też wpływ asfaltu na czubki butów oraz ścieralność wspomnianego asfaltu o twarz. Propagują wartości związane ze spożyciem, produkcją i zastosowaniem alkoholu w życiu codziennym i niecodziennym. Wybitni podróżnicy po innych wymiarach i światach równoległych. Liczne badania które przeprowadzili weryfikują znane tezy np: kto nie pije ten nie żyje. Warto wspomnieć, że istnieje grupa o identycznym skrócie AA, czyli Anonimowi Abstynenci.

[edytuj] Ważniejsze akcje

  • Kradzież ogórka z warzywniaka.
  • Opanowanie alfabetu do litery „C”.
  • Najnowsze wieści donoszą, że opanowanie alfabetu zostało rozszerzone do litery „B”.
  • 20-metrowy rajd rowerem zakończony pikowaniem do rowu.
  • Niedługo rozszerzą do litery„A

[edytuj] Spotkania

W każdy piątek, najlepiej przed zamknięciem monopolowego.

[edytuj] Czołowi działacze

  • Dane utajnione
  • Dane utajnione
  • Dane utajnione
  • Dane utajnione

Krążą plotki, że ktoś kiedyś ujawnił nazwiska członków grupy. Został skazany przez dyktatorów na karę śmierci poprzez wypicie taniej ruskiej wódki. Prawdziwa lista członków jest znana tylko im.

[edytuj] Zobacz też

Rum.jpg To jest tylko zalążek artykułu związanego z alkoholem. Jeśli cenisz dobry trunek – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele