Antihero

Antybohater
AntiheroCover
Okładka pokazująca, że Zardonic lepiej wygląda z zamkniętymi oczami
Wykonawca Fan rewolucji
Wydany 18 września 2015
Gatunek Elektroniczna, rock
Długość Długie to
Następny Album Ni ma
Poprzedni Album Wulgarny pokaz basu

Everything is pure...POWER!

Przeciętny słuchacz albumu, po przesłuchaniu nuty Pure Power.

Antihero (właściwie ANTIHERO) – jeden z trzech albumów Zardonica. Sam album ma wersję składającą się tylko z jednej płyty oraz z dwóch płyt, z czego tą drugą można znaleźć tylko w ulubionym odtwarzaczu muzycznym antyfanów Spotify[1]. Według TIDAL, dwupłytowa wersja albumu trwa dwie godziny, minutę i dwadzieścia siedem sekund[2].

[edytuj] Antybohaterskie utwory

[edytuj] Dysk 1

  1. World At War [Prologue] – za wiele o tym napisać się nie da, bo to po prostu prolog, więc leci bez słów przez minutę trzynaście.
  2. Against All Odds – po przetłumaczeniu tytułu na polski, aby miał sens, Przeciwko całej nierówności. Nuta, z której dowiadujemy się, że gdy robimy cokolwiek[3] umierają ludzie. Pozytywny przekaz to podstawa.
  3. For Justice – nuta, przy której, jeśli słuchasz jej z porąbanego telefonu i słuchawek Bluetooth[4], poznasz prawdziwy ból uszu. Traktuje ona, jak widać po tytule, o sprawiedliwości, a dokładniej o tym, że autor wraca po ciebie dla sprawiedliwości[5].
  4. Crush It – utwór traktujący o zgniataniu czegoś[6] oraz robieniu innych rzeczy z tym czymś, ale nie idzie się połapać, bo gdzieś w środku słowa wypowiadane są zbyt szybko i średnio wyraźnie.[7] A fakt, że tekstu do Crush It nie można znaleźć w Internecie, tylko ułatwia sprawę.
  5. Vigilante – nawet niezawodny i bardzo dokładny tłumacz nie umie przetłumaczyć tej nazwy na polski. Nuta słynie z tego, że słuchając jej i czytając tekst tejże, zastanawiasz się, czy ktoś czasem źle go nie napisał, gdyż w samym utworze słychać słowa, których za Chiny w tekście nie znajdziesz.
  6. Override – tajemnicza piosenka, której samodzielnie istniejącej na YouTube nie znajdziesz, tylko możesz odnaleźć ją w albumie i na SoundCloud. Składa się z dwóch zwrotek, które są właściwie takie same, poza faktem, że w drugiej, na początku, nie ma słowa Activate!, a końcówka drugiej jednak trochę się różni.
  7. Pure Power – czysta moc. Utwór, z którego pochodzi powielany teraz wśród fanów na DeviantART cytat Everything is pure...POWER!. Jeden z nielicznych utworów Zardonica, który ma tekst na ukochanej stronie każdego polskiego melomana, ale niestety, nieprzetłumaczony. Chociaż, jeśli przeczyta się nawet ten po angielsku, można wywnioskować, że nuta ma jakiś związek z okładką albumu. Z Pure Power możemy się też dowiedzieć, że jeśli system się zepsuje, należy wcisnąć magiczną kombinację CTRL+ALT+DELETE[8].
  8. Raise Hell – znając autora, pewnie chodzi o wskrzeszenie piekła. Jeśli chcesz przeczytać tekst tej piosenki, musisz znać rosyjski lub francuski. Internet zawsze pomocny.
  9. The Time is Now – piosenka, która zbyt długiego tekstu nie ma, o czym świadczy jego brak w Internecie. Jedyne, co z niej zapamiętasz, to powtarzane nałogowo słowa, które widnieją w tytule.
  10. Antihero [Epilogue] – teoretycznie koniec albumu, kolejna nuta bez tekstu, tyle że tym razem nieco lepsza niż prolog. No i dłuższa, bo leci z cztery minuty.
  11. Highway 666 [Bonus Track] – kiedy myślisz, że to koniec płyty, ale Zardonic myślał co innego. Jak widać po tytule, Władca Ciemności maczał w tym palce. Najszybsza piosenka z całego albumu, z której tekstu nie idzie zrozumieć, poza powtarzanym co jakiś czas 666.

[edytuj] Dysk 2

To samo co wyżej, tylko w wersjach instrumentalnych i zremiksowanych przez inne osoby oraz bez Highway 666.[9]

[edytuj] Ciekawostki

  • Jak przy większości utworów tego artysty, przy większości piosenek z tego albumu tekstu można ze świecą szukać albo będą w innym języku niż angielski. Na jednej stronie, niby można kliknąć aby przetłumaczyło ci na angielski, ale strona ma cię w głębokim poważaniu i lekceważy twoje próby.
  • Na oficjalnym kanale YouTube Zardonica znajdują się wszystkie utwory z tego albumu oprócz Override. Czyżby autor wstydził się tego utworu?

Przypisy

  1. Taki smaczek dla bogatych, których stać na płacenie co miesiąc 19,99 lub, w ekstremalnych przypadkach, 39,99 zł za TIDAL Premium bądź TIDAL Hi-Fi
  2. Czyli jednopłytowa trwa zapewne o godzinę krócej. Proste
  3. Nawet podczas jedzenia śniadania, wszystko to wszystko
  4. Czyli takich, które uparcie trwają przy wysokim dźwięku, nawet jeśli jakimś cudem uda ci się ściszyć dźwięk poniżej minimum
  5. Tylko dlaczego śpiewa, że idą po ciebie, a nie idzie?
  6. Więc mówiąc na kogoś Crush, mówisz że chcesz go zgnieść. Więc lepiej tak nie mów o swoich idolach
  7. Ale jeśli się postarasz, to możesz usłyszeć też Burn it oraz Use it.
  8. Nie martw się, ja też nie słyszę tych słów w samej piosence. Autor tekstu wie lepiej
  9. No i bez World At War, ale to chyba oczywiste.
Nasze strony
Przyjaciele