Ao no Exorcist

Ao no Exorcist (Niebieski Egzorcysta) – manga i anime autorstwa Kazue Katô. Jak łatwo zauważyć fabuła opiera się na młodocianym przestępcy-egzorcyście.

[edytuj] Fabuła

Syn Szatana przeżywa okres buntu i postanawia postawić się tatusiowi oraz pomścić śmierć swojego przybranego ojca i zostać egzorcystą. Towarzyszy mu brat okularnik, który uważa się za tego lepszego, ciapowata, słodziutka i głupiutka blondyneczka z dużymi zderzakami oraz reszta jego „przyjaciół”.

[edytuj] Bohaterowie

  • Rin Okumura – główny bohater mangi i anime. Roztrzepany, narwany, prawdopodobnie ma ADHD. Po śmierci swojego przybranego ojca wstąpił do szkoły dla egzorcystów i za cel obrał sobie pokonanie szatana. Kiedy wyjmie swój mieczyk zaczyna się świecić na niebiesko. Jako, że sam jest demonem[1] musi ukrywać swoją zajebistą moc, ale i tak się w końcu wszyscy o niej dowiadują, bo Rin nie potrafi trzymać swojego mieczyka w pochwie[2]. Zakochany w Shiemi, chociaż yaoistki uparcie wpychają go w ramiona wszystkich męskich bohaterów, od kolegów z klasy poprzez dyrektora szkoły aż do jego przybranego ojca i, oczywiście, braciszka.
  • Yukio Okumura – pan idealny. Mimo, że jest młodszy od Rina (o jakieś kilka minut jak to z bliźniakami bywa) to już skubany jest profesorem w Akademii Prawdziwego Krzyża (owa nazwa szkoły dla egzorcystów). Okularnik i kujon. Jest cały w pieprzykach. Nie wiadomo czemu, ale dziewczyny uważają go za atrakcyjnego. Chodzi w czarnym długim płaszczu, bo to przecież takie cool, a laski lecą na takie bajery.
  • Shiemi Moriyama – ciapowata, głupiutka, słodziutka dziewuszka, która lubi przechadzać się po mieście w kimono prawdopodobnie dlatego, żeby ukrywać swoje zderzaki. Druga postać w anime pod względem wielkości cycków. Ma obsesje na punkcie roślin i ogrodu swojej babci. Rin i większość jej kolegów podnieca się na jej widok w mundurku. Yukio także, no ale czarny, długi płaszcz wszystko maskuje. Zakochana w Rinie, ale podnieca się także jego braciszkiem.
  • Shura Kirigakure – posiada największe cycki w całej serii. Uzależniona od piwa i pubów. Jest zdolną egzorcystką, ale jak się uchleje to lepiej spierdalać jak najdalej.
  • Renzou Shima – zboczeniec, erotoman i playboy. Wiecznie napalony. Boi się robaków, które spierdoliły mu szanse na trzymanie głowy między nogami Moriyamy, więc musiał się zadowolić wyłącznie fantazjami[3]. Wychował się razem z Bon'em i Miwą. Walczy złotym wieszakiem.
  • Ryūji „Bon” Suguro – pan wieczny wkurw. Nienawidzi Rina, bo podpierdolił mu marzenie o pokonaniu Szatana. Pomimo wielu spięć nasz wieczny wkurw podarował Rinowi swoją pedalską spineczkę do nauki.
  • Konekomaru Miwa – mały chłopaczek w okularkach, przydupas Bon'a.
  • Mephisto Pheles – dyrektor Akademii Prawdziwego Krzyża. Eins, zwei, drei! Otaku. Jest starym przyjacielem Fujimoto. Przykład, że język niemiecki to język Szatana. Wciąż trwają spekulacje, ile i komu dał, żeby ktoś dopuścił go do rządzenia szkołą. Piekielnie bogaty i równie skąpy. Do nieprzyzwoitości kocha kolor różowy, w wolnym czasie rozbija się po mieście takąż limuzyną.
  • Izumo Kamiki – pani wieczny wkurw. Cały czas narzeka (prawdopodobnie dlatego, że ma najmniejsze cycki z serii). Rin ze względu na jej piękne brwi, które były wynikiem wypadku z kosiarką dał jej adekwatne do nich przezwisko. Kochanka Przyjaciółka Paku.
  • Shirō Fujimoto – zboczony ksiądz. Przybrany ojciec Rina. Banan nie złazi mu z twarzy nawet jeśli ktoś mu połamie zebra albo zostanie opętany.
  • Arthur Auguste Angel – bufon i narcyz. Wiecznie żre się z Shurą. Ukrywa łysinę pod długim blond tupecikiem.
  • Amaimon – gadający brokuł. Nazywa siebie królem demonów. Żeby wkurwić Rina postanowił przelizać się z Shiemi. Uzależniony od słodyczy, gdy mu ich brakuje, gryzie się po palcach.
  • Noriko Pakukochanka przyjaciółka Izumo. Zrezygnowała ze szkoły dla egzorcystów.
  • Igor Neuhaus – nauczyciel od przywoływania zombiaków, najbardziej ponury gostek w okolicy. Udaje pirata i straszy dzieci w szkole swoim jedynym okiem. Polak z krwi i kości, więc nikt go nie lubi. Ponoć ma żonę, ale nikt jej nigdy nie widział.

Przypisy

  1. W szkole dla egzorcystów, zero ironii.
  2. Tylko bez skojarzeń!
  3. Autentyczna scena.
Nasze strony
Przyjaciele