Apple

FirstApple

Prototyp Apple'a

Steve jobs apple

A to fajnal verszyn

Ichuj5

Najnowszy produkt

Wozniak i Slotnick

Wozniak się cieszy, że jest legendą

Apple Inc. (z wiejskiego apull, pot. jabcok) – firma będąca producentem wielu komputerów znanych całemu światu. Założycielem jest legendarny Isaac Newton. Znana także z finansowych cudów i patriotyzmu w stosunku do waluty amerykańskiej – wielokrotnie udowadniała, że 1$ to tyle samo co 1€. Firma zajmuje się przekonywaniem wszystkich do ekologicznego stylu życia. Już od początku istnienia Apple zawarło tajną umowę z producentami jabłek, dzięki czemu jej idealnie ładnie obgryzione jabłuszko w logu wywiera wpływ na naszą podświadomość i przyczyni się do zwiększenia sprzedaży jabłek w najbliższy piątek o piętnastej, zgodnie z przewidywaniami zarządu Apple.

Firma słynie z białych słuchawek oraz szefa – Steve'a, który umie umiał stosować przekaz podprogowy w mowie. Aktualnym CEO firmy jest Tim Cook, który potrafi jedynie przeczyć opiniom Jobsa.

[edytuj] Historia powstania

Pewnego dnia, w USA spotkało się dwóch kumpli Steve'ów – S. Wozniak (miał dziadka Polaka) i S. Jobs (miał dziadka pracującego). Uwielbiali kręcić się na fotelach biurowych. Także w dniu powstania ich firmy doszło do rytualnego kręcenia się na fotelu, co doprowadziło do stanu zamyślenia Jobsa. Jedną z wad tego stanu jest to że można przywrócić swój poprzedni posiłek. Steve Jobs kręcony na fotelu w stanie zamyślenia zaczął rozmawiać z jabłkiem które zwrócił, na tema sensu istnienia litery i. Dlatego każdy produkt jego firmy ma w nazwie pierwsze i. Nazwa firmy także nie była przypadkowa, firma została nazwana na cześć jabłek, które uwielbiał: Apple Computers Inc. Po latach Steve Jobs stwierdził, że w dobie minimalizacji trzeba by też skrócić nazwę. Tak powstało Apple Inc.

[edytuj] Polityka firmy

Firma Apple mimo marnej jakości produktów produkowanych w supernowoczesnych fabrykach w Chinach ma rzesze kupujących. Co ciekawe, ci kupujący nie zauważają tego, że co model przykładowego iPhone'a to nowy dodatek do ich ukochanego sprzętu. Ponadto Apple znane jest z legendarnego działu R&D (Research & Development - Archeologia Technologiczna), zajmującego się wynajdowaniem technologii dawno odkrytych i zapomnianych, ich patentowaniem (patrz niżej), oraz ewentualnym stosowaniu ich w swoich produktach. Przykładem może być wynalezienie videorozmów FaceTime - odkryte w 2011r. około 5 lat po innych producentach i ogłoszone jako przełomowe (do tej pory działają tylko pomiędzy iPhone'ami). Na odkrycie czekają między innymi radio FM i przesył plików po Bluetooth.

[edytuj] Wojny Patentowe

Apple zalicza się do tych firm jak Microsoft, które od razu patentują wszystko co wymyślą. Tu schody, tam Pinta próbowali opatentować oddychanie, opatentowali ułożenie mebli w sklepach Apple, literkę „i”, jak również prostokąt z zaokrąglonymi rogami. I na tym by się skończyło gdyby nie Google. Firmy wielce za sobą współpracowały, aż do powstania iOS. Steve nie zdążył go opatentować i stało się to (dosłowny cytat)
Google, zerżnęliście, kurwa, z iPhone'a, orżnęliście nas na całego [...] wydam ostatniego centa z 40 mld $ Apple w banku i będę walczył do ostatniego tchu żeby ta krzywda została naprawiona[...] Nie licząc wyszukiwarki produkty Google – Android, Google Documents – to gówno

Steve Jobs

I rozpoczęła się wojna termojądrowa. Apple wytoczyło pozwy m.in. o ekran na środku urządzenia, dotykową technologię, przewijanie ekranu, zaokrąglone rogi urządzeń i tak dalej... Google broni się równo (podobno prosili o błogosławieństwo Radio Moher), odpierając ataki Apple.

[edytuj] Ciekawostki

  • Apple jest jedyną firmą, której to ludzie muszą płacić za testowanie systemów w wersji BETA. (potrzebne płatne konto DEVELOPERSkie, nie! nie! nie myl ze Steve'm Ballmerem!)
  • Apple jako jedyna firma nie ma klientów. Ma wyznawców.
  • Każdy klient wyznawca Apple zawsze zaczyna jeść jabłko z prawej strony. Zawsze.
  • Podobno dziadem Jobs'a był Niuton...
  • Apple wydała jedną z najpopularniejszych gier na urządzenia mobilne o nazwie „Slide to unlock”, niestety w iOS 7 została ona usunięta.
Nasze strony