Arkadiusz Piech

Disambug Ten artykuł dotyczy polskiego piłkarza. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Piech Arkadiusz

Młody napastnik

Arkadiusz Piech (ur. 7 czerwca 1985 w boskim mieście Świdnica) – napastnik reprezentacji Polski i Boskiego Zagłębia. Cechują go mierne umiejętności (z resztą jak każdego polskiego gracza), choć czasami pokazuje, na co go stać. Wypożyczony do PGE GKS Bełchatów.

[edytuj] Kariera

Młody Arek rozpoczynał swoją karierę w Polonii Świdnica jako junior. Później był wypożyczany przez kluby (takie jak: Widzew Łódź i Ślęża Wrocław). Swoją profesjonalną karierę rozpoczął w 2010 roku, gdzie zadebiutował podczas meczu z Arką Gdynią, wchodząc w 79. minucie i zdobywając decydującą bramkę. Bramki Arka doprowadziły Ruch do Ligi Europejskiej. Tam natomiast zawalili mecz z Viktorią Pilzno i pożegnali się z europejskimi rozgrywkami.

Arkadiusz Piech, oprócz kariery piłkarskiej i środowiska sportowego, wywodzi się z Plemienia Świdniczan – bardzo agresywnej i wrednej rasy społecznej – i kontynuuje swoje plemienne tradycje z dziedziny patologi bicia ludzi. Piech jako rodzony tubylec Świdnicy musi podtrzymywać swoje plemienne tradycje, czasami z niewyjaśnionych okoliczności atakuje ludzi, według specjalistów jest to naturalne zachowanie rasy świdnickiej.

[edytuj] Gra w reprezentacji

Selekcjoner i były trener Arka – Waldemar Fornalik stwierdził, iż Arek gra na tyle dobrze, by reprezentować Polskę na świecie, więc powołał go do reprezentacji. Nie można mu nic zarzucić, mimo kilku „ciekawych” okazji do zdobycia gola, które mogliśmy obserwować podczas meczu z RPA, Estonią i Anglią.

[edytuj] Zobacz też

Przyjecie To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny piłki nożnej. Jeśli odróżniasz Borubara od Perejry – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele