Artur Zawisza

Disambug Ten artykuł dotyczy polskiego polityka. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.

Wyszło na jaw antypolskie nastawienie Ukraińców

Artur Zawisza o wydarzeniach w Kijowie

W Sejmie dla narodowców jest duże pole do popisu, bo oni różnią się od reszty sceny politycznej

Artur Zawisza szykuje się na powrót do sejmu
Marsz Niepodległości 2013 Artur Zawisza

Zawisza przemawia

Artur Zawisza (ur. 30 marca 1969 w Lublinie) – polski polityk prawicowy, poseł na Sejm IV i V kadencji. Nie mylić z Zawiszą Czarnym, chociażby dlatego, że pan Artur rzadko chadza w zbroi. Jak przystało na prawdziwego działacza katolickiego, systematycznie ewangelizuje kolejne partie, najpierw ZChN, Przymierze Prawicy + Akcja Wyborcza Solidarność, następnie PiS, Prawicę Rzeczypospolitej, a teraz Ruch Narodowy.

[edytuj] Życiorys

Zaczynał w harcerstwie, dlatego nie pije, nie pali, Seks uprawia tylko po bożemu, obowiązkowo przed spowiedzią, śpi na polu w namiocie i komunikuje się ze światem przez znaki dymne, których nauczył się od Vinetoo.

[edytuj] Polityka

Postać z wąsami bardzo agresywna. Osoba o poglądach skrajnie narodowych, kiedyś się to nazywało Faszysta, desperat i życiowy nieudacznik. Swoimi ognistymi przemowami ubarwił już niejedno posiedzenie Sejmu, program telewizyjny, a także sejmową komisję śledczą. Ze szczególną mocą pan Zawisza atakuje prostytutki, gwałty, dzieci napoczęte, spadek urodzin oraz wszelakie banki.

Nasze strony
Przyjaciele