Asfalt

Disambug Ten artykuł dotyczy materiału. Zobacz też Murzyn.
Hole in the Road - geograph.org.uk - 356585

Asfaltowa droga w Polsce

Asfalt – półpłynna substancja zawierająca śmieci i gruz, którą wylewa się na drogę. Niestety, ministra infrastruktury nie stać na kupno owej substancji, toteż w Polsce używa się marnej podróby asfaltu. Przez to na naszych przepięknych drogach „szybkiego” ruchu obserwować można pęknięcia oraz zakrzywienia czasoprzestrzeni.

[edytuj] Wykorzystanie

W teorii drogi samochodowe wyłożone asfaltem mają pozwalać na szybszą jazdę. Struktura zbudowana z dziur (tych czarnych) i wybojów służy do budzenia kierowców, gdy ci zasypiają. Nie dziękuj. Jednak państwo ukrywa przed ciężko pracującymi obywatelami spisek. Współpracujący z rządem terroryści jeżdżą po asfalcie ciężkimi pojazdami, dziurawiąc drogę, tym samym stwarzając zagrożenie dla życia ludzi. Najgroźniejsza grupa terrorystyczna to MPK, czyli Mistrzowie Poniżania Krokodyli.

[edytuj] Struktura

Większość ludzi błędnie uważa asfalt za ciało stałe. Mylna jest również opinia naukowców, głosząca że jest to ciecz. W rzeczywistości asfalt to śmieci utwardzane kłamstwami polityków. A że ciągle kłamstwa na jaw wychodzą, mamy drogi jakie mamy.

Znak A-34 To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.

Nasze strony
Przyjaciele