FANDOM

Disambug Ten artykuł dotyczy materiału. Zobacz też Murzyn.
Hole in the Road - geograph.org.uk - 356585

Asfaltowa droga w Polsce

Asfalt – półpłynna substancja zawierająca śmieci i gruz, którą wylewa się na drogę. Niestety, ministra infrastruktury nie stać na kupno owej substancji, toteż w Polsce używa się marnej podróby asfaltu. Przez to na naszych przepięknych drogach „szybkiego” ruchu obserwować można pęknięcia oraz zakrzywienia czasoprzestrzeni.

Wykorzystanie edytuj

W teorii drogi samochodowe wyłożone asfaltem mają pozwalać na szybszą jazdę. Struktura zbudowana z dziur (tych czarnych) i wybojów służy do budzenia kierowców, gdy ci zasypiają. Nie dziękuj. Jednak państwo ukrywa przed ciężko pracującymi obywatelami spisek. Współpracujący z rządem terroryści jeżdżą po asfalcie ciężkimi pojazdami, dziurawiąc drogę, tym samym stwarzając zagrożenie dla życia ludzi. Najgroźniejsza grupa terrorystyczna to MPK, czyli Mistrzowie Poniżania Krokodyli.

Struktura edytuj

Większość ludzi błędnie uważa asfalt za ciało stałe. Mylna jest również opinia naukowców, głosząca że jest to ciecz. W rzeczywistości asfalt to śmieci utwardzane kłamstwami polityków. A że ciągle kłamstwa na jaw wychodzą, mamy drogi jakie mamy.

Znak A-34 To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.