Asteroida

243 ida.jpg

Kawał skały

Asteroida – kawał skały kierujący się zazwyczaj w stronę Ziemi, w większości wypadków uderzający w USA. Kamyczek zazwyczaj zostaje unieszkodliwiony przez Korpus Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych, dzięki czemu wszyscy ludzie na Ziemi (czyli Amerykanie) mogą dowieść swej militarnej i patriotycznej siły.

[edytuj] Przyczyny Spadku Asteroidy

Winą spadku asteroidy są najczęściej amerykańscy astronomowie, którzy zawsze przewidują miejsce upadku na terenie USA (i co taki asteroid ma zrobić?). Oprócz wielkości USA i astronomów przyczyną może być zbieżność trajektorii lotu Ziemi i asteroidy. Nuda.

[edytuj] Domniemane Przyczyny Spadku Asteroidy

Istnieją też inne teorie dotyczące spadających asteroid na terenie Ziemi (czyli USA).

Jedną z tych teorii jest prawdopodobne istnienie Ultra Super Aparatury Do Ściągania Asteroid. Służy ona (jak nazwa wskazuje) do ściągania asteroid. Celem owej aparatury jest wymuszenie quasi-katastrofy, dzięki której udaje się zjednoczyć naród amerykański, a prezydentowi zdobyć poparcie w następnej kadencji (w tym wypadku zderzenie asteroidy z Ziemią nie wchodzi w grę). Ta teoria brzmi dość sensownie, gdyż przy użyciu Broni Zwalczających Asteroidy zawsze udaje się uratować świat USA. Świat tylko przy okazji.

[edytuj] Bronie zwalczające asteroidy

Oprócz Korpusu Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych istnieją też inne rodzaje broni i organizacje zwalczające asteroidy:

[edytuj] Zobacz też

Nasze strony
Przyjaciele
W innych językach