Ból dupy

Maść na ból dupy

Lek na ból dupy

Ból dupy (źródł. butthurt, oryg. Weltschmerz, czasem również pisane jako bul dópy) – dolegliwość, której wbrew pozorom nie należy kojarzyć z hemoroidami, ponieważ jest związana z czynnością napinania pośladków. Jest to problem natury egzystencjalnej, objawiający się chęcią krzewienia zua wśród innych proletariuszy.

[edytuj] Statystyki

Schorzenie dotyka głównie ludzi w wieku dowolnym, aczkolwiek inne organizmy żywe mogą mieć o to swój własny ból dupy, co znacznie rozszerza grupę potencjalnych pacjentów. Rozprzestrzenia się dwiema drogami w zależności od relacji między osobnikami – w przypadku sojuszników o zarażeniu się decyduje (zazwyczaj wizualnie lub werbalnie) wspólnie przeżywany czynnik, natomiast wśród przeciwników przeważa droga mechaniczna.

Ból dupy może także dopomóc w doprecyzowaniu definicji życia. Jeśli bowiem osobnik nie doświadcza butthurtu, oznacza to, że już nie żyje.

[edytuj] Proces

[edytuj] Przyczyna

Główną przyczyną bólu dupy jest więź emocjonalna podmiotu z danym mu wyobrażeniem, np. dla kota będzie to ulubione miejsce na środku kanapy. Wystarczy naruszyć pożądany stan wynikający z tej więzi (na przykład usiąść na kanapie), aby rozpoczął się ból dupy; i to nie naszej, bo sofa jest wygodna, ale sierściucha. Czasami również nie zaleca się siadania na dupie przy tej dolegliwości.

[edytuj] Przebieg

Osobnik staje się niespokojny; głównym motorem jego zachowań staje się zemsta. Jeśli taki stan utrzymuje się przez dłuższy czas, możliwe jest zaniedbanie przywrócenia sytuacji pierwotnej bądź pogodzenia się z argumentami, co powoduje, że mechanizm rozpędza się dalej, bo nadal jest bałagan.

[edytuj] Skutki

Negatywny PR, o ile jednostka nie zostanie uznana za męczennika w sprawie.

[edytuj] Odmiana nowożytna

Występuje u osobników płci męskiej, może być objawem kary za grzechy. W takich przypadkach należy niezwłocznie zgłosić się do lekarza, gdyż zbyt duże rozwarcie dupy bywa przyczyną śmierci z wyziębienia organizmu. Jeżeli droga do najbliższego ginekologa bądź szpitala wynosi więcej niż 26,3% pierwiastka ze średnicy dziury, konieczna jest reanimacja w postaci włożenia choremu sprawcę rozwarcia z powrotem. Oczywiście nie zapomnij zadzwonić po karetkę. Zazwyczaj pacjent opuszcza szpital po spędzeniu nocy, ponieważ niezbędna jest profilaktyka przeciw kolejnemu rozwarciu obserwacja medyczna.

[edytuj] Jak zapobiec

Najlepiej byłoby nie wykształcać więzi emocjonalnych. To jest możliwe. Pojawiła się nawet specjalna maść na ten oto ból[1].

Przypisy

Crystal Clear app applixware To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny językoznawstwa. Jeśli nie jesteś Ruskiem z bazarurozbuduj go.

Crystal Clear app virus detected 2 To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny biologii. Jeśli się nie brzydzisz – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele