Bakugan: Młodzi wojownicy

Bakugan: Młodzi Wojownicy – pseudo-bajka, opowiadająca co się dzieje, gdy wsadzisz jakieś zwierze do małej kulki. Puszczana w kartoniku.

[edytuj] Postacie

[edytuj] Dobre

  • Dan – bohater serialu, największy dres i debil z całej drużyny. Jego wiernym kompanem jest *Drago – dowodzi to kilka odcinków, m.in. kiedy Dan wrzuca Drago do rzeki. Jest zabujany na amen w Runo, co zdecydowanie widać we wszystkich odcinkach. Nieraz wkurzył się właśnie z tego powodu. Jego domeną jest Pyrus.
  • Marucho – mały dzieciak, najniższy z całej grupy. Okularnik, jednocześnie cholernie bogaty dzieciak: w Bakugan: Nowa Vestroia rodzice wznieśli mu co najmniej 20 piętrową chaupę. Jego kumplami są Prejas i Elfin (Elfin z Nowej Vestroi). Jego domeną jest Aquos.
  • Alice – dzi(e)wucha, jak się patrzy, rudowłosa lafirynda. Jako jedyna z całej paczki przez większość odcinków nie miała bakugana. Potem okazało się, że Alice to tak naprawdę Maskarad, przez co zaczęła używać jego bakugana, Hydrantoida. Jej domeną jest Darcus.
  • Runo – dziewczyna, która zabujała się w Danie, i vice versa. Niebieskowłosa idiotka z kitami, największa zrzęda z całej grupy. Jej kompanieros jest Tigrera, tygrisica z domeny Chaosu, która za dużo się nachlała i szoruje pazurami jak Ronald McDonald burgerami. Domeną Runo jest owy Chaos. W pierwszej serii ubiera się jak prostytutka a mimo tego Dan na nią nie leci.
  • Shun – na początku był największym pr0 z całej grupy, potem tym epic-pr0 stał się Dan. Bogaty ninja, ma dziadka zrzęde, którego Dan i jego paczka nie raz przeczołgali po ziemi. Jego domeną jest Ventus.
  • July – kolejna lafirynda, białowłosa baba. Zabujała się (kolejna głupia…) w Danie. Oczywiście robi wszystko, by Runo zazdrościła jej z tego powodu. Jej kolegą jest Golem. Jej domena to Subterra.
  • Mira – postać z Nowej Vestroi. Zabujała się w Danie, bez wzajemności. Jest największym zdrajcą w dziejach świata, gdyż zdradziła całą paczkę bohaterów bardzo wiele razy. Ma obsesję na punkcie swojego brata. Jej domena to Subterra. Prawie identyczna kopia charakteru July.
  • Baron – tchórzliwy facet z Nowej Vestroi. Nazywa Dana i resztę bohaterów z orginalnego Bakugana per mistrzu. Najmniej uzdolniony ze wszystkich bohaterów. Jego domeną jest Chaos.
  • Ace – drugi Shawn. Nie dość, że lubi rządzić, to jeszcze straszny dziwak, zawsze napalony na walkę. Jego domeną jest darcus.
  • Wujek Franek (Ren)kosmita z Gundalii, maskuje swoją prawdziwą postać (Nic dziwnego skoro jest wtedy brzydki). Chciał przeciągnąć Marucho na stronę mroku ale mu się nie udało. Jego domeną jest darcus. Podkochuje się księżniczce Fabii z sąsiadującej planety. Pobyt z ludźmi bardzo zmienił mu „serce”, stąd dołączył do nich… po wielu odcinkach.
  • Fabiakosmitka prostytutka Gundalian. Księżniczka swojej planety, więc jest zarozumiała i pełna sex-appealu, podobnie jak Ren ukrywa swoją prawdziwą postać choć w Youtube poop'ie Dan poznaje jej prawdziwą seksowną formę.
  • LenaKujon Gundalian, jest więc niezłą dupą. Strateg, przechodzi na stronę dobra pod koniec serii.
  • ZenetDupa Gundalian (jeśli jest w swojej ludzkiej formie), bla bla bla, przechodzi na stronę dobra pod koniec serii.

[edytuj] Złe

  • Maskarad – alter-ego Alice. Potworny debil, myśli że w okularach to ma skill. Jego domeną jest Darcus.
  • Vexosi – grupa chorych psychicznie osób, które przeszły na tą stronę, która zawsze ma w życiu przesrane. Przesiąka przez nich debilizm, napalenie do walki i bezmózgowstwo. Rządzi nimi Książe Hydron, którego ostatecznie też zdradzili.
  • Książe Hydron – książę Vestalian, potworny cykor i bezmózg. Dał się wkręcić przez Vexosów, został przewalony po podłodze przez tych dobrych, żeby ostatecznie przejść na dobrą stronę.
  • Król Zenocheld – król Vestalian, największy pr0 ze wszystkich dziadów z Vestalii. Ostatecznie też został przeturlany po podłożu, tak jak Hydron i reszta Vexosów. Wróg publiczny nr. 1 całej paczki tych dobrych.
  • Lync – Zła forma Linka z Zeldy, szaleniec. więzienna jędza Hydrona.
  • Naga – Porąbany psychicznie Bakugan, któremu coś pokręciło się w mózgu, przez co dąży do władzą nad całą Vestroią. Został niechybnie zrównany z ziemią, tak jak inni z pierwszej serii.
  • Top 10 Bakugan – z pierwszej serii, wszyscy z top 10 rankingu Bakugan byli omanieni przez Maskarada. Wszystkie 10 osób przeszło na zUą stronę, i zaczęło polować na wszystkich dobrych. Potem też zostali skoszeni, zcięci, zmasakrowani i powaleni, jak wszyscy inni ze złej strony.
  • Tajemnicze Bakugany – z drugiej serii, przez kilka odcinków, wszyscy dobrzy walczyli z dziwnymi bakuganami, które bez problemu zrównali naszych dezerterów z piachem i ziemią. Jednym atakiem dostawał 5000 pigułek gwałtu punktów mocy, które z łatwością skosiły wszystko na śmierć.

[edytuj] Serie

  • Bakugan – pierwszy bakugan. Ponoć najnudniejszy i najbardziej żenujący ze wszystkich. Klasyczny przebieg odcinka to albo walka, albo walka i wątek, chociaż i tak zwykle walka. Wszyscy walczą o wszystko, a potem pojawia się super-dres Maskarad, który rozCenzura2a wszystkich graczy i wchodzi na pierwsze miejsce listy. Oczywiście nasz bohater filmu, którym to jest Dan, w końcu pokonuje owego palanta – a tu zonk. Okazuje się, że Maskaradem cały czas była Alice. Kilka kolejnych odcinków, bla-bla, i film się kończy. Praktycznie 90% filmu było o Maskaradzie, przez co film nie miał większego sensu z powodu braku wątków.
  • Bakugan: Nowa Vestroia – druga seria. Pojawiają się nowe postacie: Baron, Ace i Mirra (nieee, to nie jest ze sceny narodzin Jezusa!), no i oczywiście przebrzydłe kozaki Vexosy. Historia podobna jak w pierwszej serii – tylko z większą dawką walki i mniejszą dawką wątków. Podobnie jak pierwsza seria, film był do dupy.
  • Bakugan: Najeźdźcy z Gundali – trzecia, nadchodząca seria. Ponoć opowiada o ogromnej Baku-Przestrzeni pseudo-dziecka Marucza, na której non-stop toczą się chore walki. Podobno ma być więcej wątków i mniej walki, lecz i tak to nadzieja znikoma.
Nasze strony
Przyjaciele