Beata Tadla

Disambug Ten artykuł dotyczy bezrobotnej polskiej prezenterki telewizyjnej. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.

Pani Tadla może nie zdąży się pożegnać

Krystyna Pawłowicz grozi Beacie

Tadla, show-biznes jest znany z tego, że ciebie bierze i wypluwa, bierze i wypluwa... a nie, przepraszam, to ty jesteś bardziej z tego znana. Źle miałem zapisane.

Sebastian Rejent o Beacie

Beata Edyta Tadla (ur. 14 czerwca 1975 w Legnicy) – polska prezenterka telewizyjna, ładniejsza strona propagandy z platformerskich Wiadomości, pani logopeda, ucząca kolegi po fachu prawidłowej wymowy.

[edytuj] Biografia

Jak przystało na prawdziwą gwiazdę telewizji, nie ukończyła dziennikarstwa tylko kulturoznawstwo i zarządzanie instytucjami kultury. Ciężko pracowała na swój sukces, zazdroszcząc Monice Olejnik ustawionego ojca, który robił wielką karierę. Po pracy w radiu ktoś się skapnął, że Beata Tadla to z wyglądu całkiem fajna laska oraz że jej uroda jest wprost proporcjonalna do głoszenia propagandy. Po szybkim kursie otrzymała pracę w TVN24. Gdy Platforma do reszty podporządkowała sobie TVP, Beatę przeniesiono do Wiadomości, bo widzowie skarżyli się na sepleniącego się Kraśkę.

A w 2015 roku w ramach dobrej zmiany sprzedała swoje kosmetyki, zaczęła jeść suche bułki podczas gali celebrytów i zarejestrowała się w urzędzie pracy.

Nasze strony
Przyjaciele