Bernadeta Krynicka

Krynicka

Jakiego koloru są te spodnie?

– Ja tego nie wyjaśniałam proszę pani.
– Ale podawała Pani przykłady.
– No i co?

Bernadeta masakruje dziennikarkę z Wyborczej

Bernadeta Krynicka (ur. 16 kwietnia 1970 w Łomży) – polska pielęgniarka, polityk samorządowiec, kobieta, która do Sejmu przychodzi w żółtych, zielonych, seledynowych jaskrawych spodniach. Ruda dziewczyna, która codziennie kusi Waszczykowskiego[1]. Według Casanovy polskiego Sejmu, Bernadeta to jedyna członkini PiSu, na którą warto zwrócić uwagę.

Krynicka się nie wyróżnia niczym specjalnym – studiowała pielęgniarstwo, w Sejmie znalazła się dopiero w 2015 roku, gdyż brakowało PiSowi klakierów Jarosława. Głośno zrobiło się o niej dopiero w maju 2016 roku, kiedy to w imię dobrych idei domaga się objęcia klauzulą sumienia fizjoterapeutów, którym trafi się lewaczka z wkładką wewnątrzmaciczną. W rywalizacji o życie poczęte przegrała jednak z Urszulą Dudziak, gdyż ta zapytała się Bernadety, jak fizjoterapeuta będzie wykrywać wkładki.

Przez kilka miesięcy szukała kolejnego sposobu na rzucenie się w oczy. Wpadła na pomysł, by do Sejmu iść w spodniach o kolorze żółtym, zielonym, seledynowym jaskrawym. Dyskusja o kolor jej spodni toczy się wśród internautów czytających Fakt lub Super Express.

Przypisy

  1. Na każdym głosowaniu Waszczykowski i Krynicka siedzą obok ciebie. To może częściowo wyjaśniać, czemu Witek palnął o San Escobarze

Nasze strony
Przyjaciele