Bez ograniczeń

Bez ograniczeń – polski program satyryczny nadawany w SuperStacji mający na celu przedstawienie szerokiej rzeszy odbiorców opinii motłochu społeczeństwa na tematy polityczne.

[edytuj] Przebieg programu

Nowy odcinek programu nadawany jest codziennie od godziny 00:05 do godziny 01:28. Audycja przerywana jest co 15 minut reklamami Banku BPH oraz sieci T-Mobile. Rozmowa widza z redaktorem standardowo trwa 90 sekund, czasem ten pierwszy przedłuża ją do około 5 minut, a próbujący pilnować czasu redaktor stara się jak może uciąć temat, bo trzeba dać reklamy:

Druga minuta rozmowy widza:

  • Dobrze, dobrze…

Trzecia minuta rozmowy:

  • Ale… ale…

Czwarta minuta:

  • Ale… to może, może…

Piąta minuta:

  • I… ale może już… skończymy.

Standardowo program prowadzi DJ Jaco, czyli Jacek Zimnik. Prowadzący komentuje każdą wypowiedź widza około 2 minuty co sprawia, że sam gada więcej niż widzowie. W weekendy Pan Jacek jest zastępowany innym redaktorem.

Dyskusję w Bez ograniczeń rozpoczyna Pan Przemysław z Poznania albo jak kto woli: Marek z Warszawy, Przemek z Warszawy lub Wiktor z Koła. Popierający Janusza Korwin-Mikkego widz, swoimi wypowiedziami spowodował, że ma już swój fan klub na Facebooku.

Potem mamy telefon od Pana Wiesława z Oświęcimia, następnie na wizję wchodzi Pan Stanisław z Warszawy:

„Dobry wieczór Panie redaktorze, dobry wieczór państwo”: a to jedyne zdanie które w wypowiedzi zwolennika PiS-u jest bez ograniczeń, kolejne słowa tego Pana są przez redaktora przerywane przez wtrącenia: „dobrze ale… ale… Panie Stanisławie! Panie Stanisławie… ooo! i Pan Stanisław się rozłączył”.

Następnie mamy 5 minut w wykonaniu Pana Jana z Norwegii, który na koniec swojego prologu zadaje pytanie Premierowi Tuskowi wierząc, że ten nie ogląda TVN24 tylko stację Superstację. Na koniec są dwa telefony od Pań zachwyconych Platformą i kończący telefon Pana z Warszawy, który wysyła owe Panie na leczenie.

Nasze strony
Przyjaciele