Białogard

Białogard (Belgard, Białogród, Whitegard) – czarna dziura województwa zachodniopomorskiego jedyne miast w Polsce gdzie występuje inna strefa czasowa i inny klimat kontynentalny, aby przebywać na terenie miasta każdy ma obowiązek wylegitymować się paszportem pierwszeństwo przejścia mają paszporty zakupione legalnie u białogardzkich tubylców. Istnieje tam trójpodział władzy: władza ustawodawcza, którą zazwyczaj tworzą samce w wytworzonych w okresie dojrzewania grupkach społecznych. Władza wykonawcza, którą reprezentuje samiec, który charakteryzuje się największą ilością upolowanych samiczek i musi mieć minimum 1000 znajomych na fejsbuku jest to podstawą, aby mógł kandydować na stanowisko. Natomiast władzę sądownicza najczęściej tworzą sami mieszkańcy, charakteryzują ją wysokie sankcje.

[edytuj] Ludność

Rdzenni mieszkańcy Białogardu zazwyczaj dzielą się na płeć męską i damską, starzy Indianie głoszą legendy że kiedyś istniał tam inny podział. W czasach współczesnych przetrwały kanony ideologii, które mówią o tym, ze zadaniem części męskiej ludności białogardzkiej jest zapewnienie dobrobytu, stabilizacji majątkowej[1]. Płeć męska charakteryzuje się głownie wspaniałym ciałem, które wyhodowane zostało na zdrowej żywności, ponieważ panowie brzydzą się igieł, a gdy ktoś w ich towarzystwie używa słowa sterydy – po prostu zamykają oczy. U samców po przejściach na uszach znajdują się charakterystyczne kalafiory. Płeć damska najczęściej pełni funkcję estetyczną w dzieciństwie naoglądały się bajek miedzy innymi takich jak „Królewna Śnieżka” „Śpiąca Królewna”, często kierują się w życiu hasłem zapożyczonym z programu Michała Wiśniewskiego „Jestem jaki jestem” tudzież jestem jaka jestem. Gdy samiec i samiczka spotykają się na pierwszej randce znają już zazwyczaj cała anatomię swojego ciała, poznają się dogłębnie rozmawiając przy tym o wartościach społecznych i zasadach moralnych, które są głównym priorytetem w życiu białogardzian. Mężczyźni tworzą związki poligamiczne zazwyczaj bez wiedzy pierwszej partnerki. Kobiet z Białogardu się nie zdradza – przynajmniej tak mówią same o sobie.

[edytuj] Wykształcenie i praca

Pierwotni mieszkańcy dojrzewają bardzo szybko, są ciekawi świata i z chęcią pozyskują nowe doświadczenia życiowe. Są tak zwanym samoukami i w szybkim tempie dowiadują się o co tak naprawdę chodzi w życiu. Podążają w kierunku myśli „co zrobić, aby się nie narobić”. Sukcesem miasta jest to, że od wielu lat cykl koniunkturalny utrzymuje się w fazie rozkwitu jeśli chodzi o rynek narkotyczny, ponieważ Białogard jest jedynym miastem w Polsce gdzie wszystko jest legalne. Również przemysł motoryzacyjny jest na wysokim poziomie najlepsze samochodu zazwyczaj kupuje się w Białogardzie – nigdy nie były bite. W 1980 roku były propozycje, aby wprowadzić tam ustrój jaki obowiązuje w całej Polsce, ale wpadł na to człowiek, który posiadał wyższe wykształcenie, miał stałą pracę realizował swoje cele nigdy nie pił alkoholu i nie ćpał – więc z jasnych przyczyn został wygnany z miasta. Dość dużym osiągnięciem mieszkańców jest zdanie egzaminu dojrzałość tzn. zdanie matury, zdarza się to naprawdę najwybitniejszym mieszkańcom. Zazwyczaj kolejne stopień, tytuł kupują na allegro. Najczęściej pracują w pobliskich wsiach stojąc na bramce w wiejskiej potupajce zyskując tym szacunek i uznanie w kraju i na świecie.

Przypisy

  1. Nie jest istotne to w jakich okolicznościach została zdobyta i lepiej, żeby nikt się tym nie interesował, ponieważ znaczna część samców bywa bardzo nerwowa jest to skutek zdarzeń w Czarnobylu
Nasze strony
Przyjaciele