Big Point

Big Point (znane również jako BugPoint) – słynąca z swoich płatnych i zbugowanych gierek niemiecka firma, która trzepie na głupich graczach miliony.

[edytuj] Gry

BP ma sporo gierek, a oto najbardziej znane:

  • DarkOrbit (DO) – wprowadzając 2 nowe przedmioty zniszczyli grę doszczętnie – niesamowite, co nie?
  • Drakensang Online (DSO) – tutaj gra została zniszczona tylko dlatego, że BP za bardzo ją aktualizuje, przez co zrobiło się bagno.
  • Deepolis – ostatnia aktualizacja w 2010 roku, daje sporo do myślenia.
  • Farmerama – jak myślicie, czemu jak byliście mali, to każdy w to grał, a teraz jest pusto? No właśnie.
  • Shards Of War – MOBA, by zrobić grę tego typu musieli zrobić jeszcze jedną: MercElite – oczywiście sukcesu nie odniosła, bo BP nie zastosowało swojej taktyki – cycatej panienki, bo myśleli, że robią super gry.
  • MercElite – gra z małym PayToWin – oczywiście musieli ją zamknąć.

Jest jeszcze masa innych gier, ale są one zbyt żałosne, by o nich coś napisać.

[edytuj] Klasyki tej firmy

[edytuj] Moderatorzy

  • A próbowałeś 30 raz wyczyścić ciasteczka? Może pomoże.
  • Niestety moderacja nie ma dobrego kontaktu z twórcami, dlatego możemy im wysłać tylko jeden list na miesiąc.
  • Co z tego, że na innym forum BP jest dział offtopic? Na forum tej gry go nie będzie.
  • BP nie odpowiada za kradzieże kont…
  • …a gdy wydałeś dość dużo pieniędzy musisz iść na policję.

[edytuj] Pomoc Techniczna

  • Za wdawanie się w dyskusje z pomocą techniczną usuwamy Ci konto (co z tego, że wydałeś 300 zł i grałeś 4 lata, nas to nie obchodzi).
  • Próbowałeś może reinstallować przeglądarkę?
  • Otrzymał pan bana na czat, bo tak ktoś stwierdził i nie należy z tym dyskutować.
  • CM dał Ci niesłusznego bana? Nieprawda, był słuszny, bo to mój dobry kolega.
  • Ten gracz Cie wyzywa? Nieprawda, bo to mój siostrzeniec i on nigdy nie przeklina.

[edytuj] Chat Moderator

  • Ban;
  • Ban;
  • Otrzymujesz bana;
  • Również otrzymujesz bana;
  • Ban.

[edytuj] Gracze

Kto gra w ich gry? Głównie niemieckie, bogate dzieci neo, a czasami również dorośli i bogaci ludzie, którzy mają IQ (ajkju) równe ameby; normalni gracze nie grają w ich gry. Istnieją również no-lify, które grają 25h na dobę i myślą, że kiedyś ich postać/statek/cholera wie będzie tak mocne jak u bogatych. Czasami zdarzy się jakiś weteran sprzed kilku lat, ale oni wymierają.

Nasze strony
Przyjaciele