Biuletyn informacyjny na wybory prezydenckie w Polsce 2015

Vote1

Głosuj, idioto!

Anty PO

Coś dla prawdziwych wyborców!

Nonsensopedia po raz kolejny wkracza do akcji razem z szatańską telewizją. To już drugi raz, proszę Państwa, gdy wybierany jest prezydent po śmierci tragicznie zmarłego wodza. Dla przypomnienia, ostatnio w sfałszowanych wyborach zwyciężył Bronisław Komorowski. Od tamtego czasu mnóstwo się zmieniło – Jarek postanowił, że woli być premierem, Lepper padł ofiarą seryjnego samobójcy, doszli nowi kandydaci, PSL przestał lizać zad sam gajowy natomiast wprowadził powalające dla Polaków zmiany. I to dosłownie! Zbliżają się teraz kolejne wybory, postanowiliśmy więc po raz kolejny przygotować biuletyn z informacjami. Znajdziecie w nim osoby (w każdym razie kilka tych, które mają choć cień szansy), na które możecie zagłosować, ich prezencję oraz cechy decydujące o tym, dlaczego Duda/Komorowski etc. Znajdą się tu także wyniki.

[edytuj] Prezencja ogólna

Info Główny artykuł: NonNews:Jaja wyborcze

Wypada, o dziwo, szczególnie dobrze. Każdy z kandydatów ma swój własny pomysł na Polskę i każdy nas czymś zaskakuje. Problem więc jest jeden – ni kija wiemy, na kogo głosować. Powinniście więc poczytać różne opcje polityczne, do czego zapraszamy poniżej.

[edytuj] Andrzej Duda

Info Główny artykuł: Andrzej Duda
  • Prezencja okiem TVN-u – głupi prawicowiec, katol, sługa PiSuaru, a ponadto zagrożenie dla skrajnej prawicy. A fe!
  • Prezencja okiem Telewizji Trwam – najwspanialszy kandydat, posłaniec Boga, antykomunista, uczciwy człowiek, ratujący z ucisku biednych ludzi, chcący zwalczyć lewaków wraz z Jarkiem. Każdy, komu zależy na przyszłości Polski powinien na niego zagłosować, gdyż on doprowadzi do odbudowy zniszczonej przez lewactwo ojczyzny, obroni nas od wojny, zafunduje budowę nowych świątyń, zwiększy nam rentę, dorobi nowe miejsca pracy, przepędzi raz na zawsze Szwabów i zniszczy szatańską telewizję.
  • Prezencja okiem Nonsensopedii – marionetka Jarka, robi to co mu kociarz każe, dowcipniś, zagorzały chrześcijanin, wybitny w skali prawicy.

Cechy, fakty i ciekawostki:

  • Prawicowy – dobra taktyka. Zapewnia stuprocentowe poparcie moherowych beretów.
  • Chrześcijanin – to z kolei stuprocentowe poparcie wszystkich, którzy chodzą do kościoła. Wierzy w dobro Boga, który nie pozwoli na ponowne dorwanie się lewactwa do władzy.
  • Bojownik – pragnie wysłać wojska polskie na Ukrainę. Jest więc gotowy ponieść ogromne straty. Doceniamy jego poświęcenie.
  • Patriota – chce nas bronić od Ruskich i lewactwa.
  • Jest pozytywnie nastawiony do wyborów – i tak wie, że nie wygra dzięki komisji.
  • Jest działaczem antykomunistycznym – obrzucał koktajlami razem z moherami Bronkobusy.
  • Tworzy Państwo Kościelne – to tajne, ale faktyczne – robi to razem z Kaczką, Rydzem i Macierewiczem. Całkiem dobra wiadomość, bo w końcu każdy chciałby żyć w prawicowym państwie.
  • Nie lubi Unii Brukselskiej – nie pała chęcią do Nierządnicy Europejskiej. Chce, żebyśmy z niej wystąpili. Typowo polska cecha.

Co zrobi jak żarówka się przepali?
Pomodli się do ojca przewielebnego

[edytuj] Bronisław Komorowski

Info Główny artykuł: Bronisław Komorowski
  • Prezencja okiem TVN-u – najlepszy kandydat, pragnie Polski nowoczesnej, mocnej i znanej! Świetny przedstawiciel Platformy, robi wszystko, aby ci właściwi dostali się do władzy ponownie. Powinniśmy pójść za nim w ogień, ponieważ jest to niewątpliwie zbawca całego narodu polskiego. Jest życiem, miłością i ostoją dobrobytu.
  • Prezencja okiem Telewizji TrwamŻyd, mason, Szwab, Rusek, banderowiec, komuch, antyklerykał, szatanista, zły człowiek i oczywiście lewak.
  • Prezencja okiem Nonsensopedii – Bronek to zabawny gość. Robi celowe błędy ortograficzne, ścina wąsy, zwiększa czas, w którym otrzymujemy wypłatę i czyta z kartki.

Cechy, fakty i ciekawostki:

  • Lewak – uważa się za prawicowego, ale każdy wie kim jest.
  • Komunista – komuch. Pragnie komuny i jest komunistyczny. Już w czasie PRL-u pokazywał, jaki jest naprawdę.
  • Propagandzista – jeździł Bronkobusami po kraju, rzuca jakimiś godnymi liberałów hasłami i organizuje propagandowe akcje wraz z zacofanym zachodem Polski.
  • Posłuszny – niewątpliwie pozytywna cecha. Popatrzcie tylko: ustawa o wieku emerytalnym – podpisuje, ustawa o gender – podpisuje, ustawa o czymkolwiek – podpisuje!
  • Miał wąsy – ale już ich nie ma.
  • Wynalazca – wynalazł nową ortografię, w której zawierają się chociażby takie wyrazy jak bul.
  • Potrafi się zaprezentować – wypił drinka prezydentowi Juesej, stał na krześle w Dżaponii i zasmucił Putina tym, że nie przyjedzie na festiwale 9 maja.
  • Niestały – chce wysyłać wojsko na Ukrainę ale tylko w celach pomocniczych.

Co zrobi jak żarówka się przepali?
Wezwie żarówkę do zgody i bezpieczeństwa.

[edytuj] Magdalena Ogórek

Magda

Jaka piękna! Zagłosuję na nią!

Info Główny artykuł: Magdalena Ogórek
  • Prezencja okiem TVN-u – idiotka. Stanowi zagrożenie dla Komoruskiego, więc se ją zlikwidujmy!
  • Prezencja okiem Telewizji Trwam – marionetka komucha, zagubiona na lewackiej drodze prawicowczyni.
  • Prezencja okiem Nonsensopedii – przyjaciółka Leszka, lubiana przez wielu (zwłaszcza facetów). Ładna, ale jest pomiotem politycznym. Wyobraź sobie ją zarządzającą wojskiem!

Cechy, fakty i ciekawostki:

  • Piękna – bardzo piękna.
  • Mądra – wie, gdzie leży Wisła[1].
  • Kresowiaczka – będzie powstrzymywać banderyzm.

Co zrobi jak żarówka się przepali?
Obniży podatki.

[edytuj] Paweł Kukiz

Info Główny artykuł: Paweł Kukiz
  • Prezencja okiem TVN-u – świetne osłabienie Dudy, Ogórkowej i całej reszty!
  • Prezencja okiem Telewizji Trwam – ni z gruszki, ni z pietruszki zjawia się on! Czyżby był to jakiś koń trojański?
  • Prezencja okiem Nonsensopedii – piękne urozmaicenie tego nudnego, przedwyborczego grajdołu. Przyjaciel wielu indywidualistów.

Cechy, fakty i ciekawostki:

  • Ma utopijne plany – tak!
  • Lekko naiwny – chce coś zmienić, kiedy będzie prezydentem. Nie jest to zbyt możliwe.
  • Muzyk – były wokalista zespołu Piersi. Tak, tego od Bałkanicy.
  • Jeden z dwóch królów – niedawno gimnazjaliści i mocni indywidualiści mieli tylko jednego ulubieńca, Januszka. Kiedy Kukiz zyskał poparcie stał się drugim wodzem, zwłaszcza drugiej z wcześniej wymienionych grup.
  • Oskarżany o kolaborację – ze wszystkimi, a ponadto ma być socjalistą.
  • Bezpartyjny – ale nie komunista.
  • Postrach innych kandydatów – wyskoczył jak Filip z konopi.

Co zrobi jak żarówka się przepali?
Wprowadzi JOW.

[edytuj] Janusz Korwin-Mikke

Info Główny artykuł: Janusz Korwin-Mikke
  • Prezencja okiem TVN-u – kolejny kretyn, pajac, zagrożenie dla prawdziwej prawicy. Chce zlikwidować ostoję dobrobytu!
  • Prezencja okiem Telewizji Trwam – dziwak, niby prawicowy. Ma dość wygodne poglądy, zwłaszcza w sprawie Unii. To i tak nie Ojciec Protektor.
  • Prezencja okiem Nonsensopedii – dopiero zabawny! Dziwak, ale z ambicjami.

Cechy, fakty i ciekawostki:

  • Antykomunista – podejrzane źródła donoszą, jakoby był byłym komuchem. Czyżby więc rozdwojenie jaźni? W każdym razie zagrożenie!
  • Ma poczucie humoru – mianuje siebie krulem, ma nowatorskie poglądy i pisze zabawnie.
  • Ma duże poparcie – około osiemdziesiąt procent internetu polskiego. Internauci kochają tego prawicowego męża stanu. Znane są takie sentencje jak Janusz, ufam Tobie. Serce zawsze po prawej stronie.
  • Chce rozwalić Parlament Europejski – nic dodać, nic ująć.
  • Jego specjalnością jest zakładanie co rusz nowych partii – nie wiadomo po co, ale rozgłos w każdym razie jest.
  • Pochodzi z wolnego świata – nawet bardzo wolnego.

Co zrobi jak żarówka się przepali?
Odwoła się do myśli Adolfa Hitlera.

[edytuj] Janusz Palikot

Info Główny artykuł: Janusz Palikot
  • Prezencja okiem TVN-u – ciekawy palant. Ma oryginalne pomysły, ale i tak nie może równać się z Broniem.
  • Prezencja okiem Telewizji Trwam – wielki wróg samego Boga! Bawi się w gender, poprawność politechtoniczną oraz w tolerancję. Chce jeszcze zalegalizować marihunaen! Po co to komu? Kto to widział?
  • Prezencja okiem Nonsensopedii – upada, ale na zawsze pozostanie w opinii publicznej lewakiem i kretynem.

Cechy, fakty i ciekawostki:

  • Lewak – bawi się w lewackie zabawy. Najprawdopodobniej gej, bo sam promuje tolerancję.
  • Głupek – tak głupi i głupi, że aż niemądrze głupi.
  • Nikt na niego nie głosuje – gorzka prawda.
  • Upadająca gwiazda – kiedyś były hulanki, gejowskie parady, gender i bieganie po sejmie z wibratorem, ale kończy się już lewacka era świetności.

Co zrobi jak żarówka się przepali?
A może to źródło oświetlenia chce być świeczką?

[edytuj] Anna Grodzka

Info Główny artykuł: Anna Grodzka
  • Prezencja okiem TVN-u – ikona nowoczesności Polski. Świetna maskotka.
  • Prezencja okiem Telewizji Trwam – gwałt i barbarzyństwo! Toż to obraza dla narodu i samego Wielkiego! Kto w ogóle dopuścił, żeby to COŚ startowało? Widać, że lewactwo rządzi!
  • Prezencja okiem Nonsensopedii – nikt nie wie, jak ją/jego określić. Pomyślmy, że on/ona teraz może mieć podobne odczucia.

Cechy, fakty i ciekawostki:

  • Lewak/Lewaczka – skrajna/skrajny.
  • Należy do Partii Zielonych – a co to jest?
  • Lud ją/jego uwielbia – gdy tylko wyjdzie na ulicę, mohery rozszarpią ją/jego na strzępy.

Co zrobi jak żarówka się przepali?

[edytuj] Adam Jarubas

Cechy, fakty i ciekawostki:

  • Pseudoprawicowy – jak całe Polskie Stronnictwo Ludowe.
  • Skrajnie PSLowski – lizodupstwo i zjawisko zwane PSL…n (Porozdawajmy stanowiska ludziom…naszym)
  • Ma piękne hasłaPolska ziemia dla Polaków i inne. Podobne zjawisko jak w przypadku PełO.

Co zrobi jak żarówka się przepali?
Powoła spółkę rodzinną gdzie zatrudni wujka, ciotkę, babkę, siostrzenicę.

[edytuj] Grzegorz Braun

Info Główny artykuł: Grzegorz Braun

Cechy, fakty i ciekawostki:

Poglądy w wybranych kwestiach:

  • Kościół – polityka prorodzinna w myśl encyklik JPII,
  • Szkoła – przepisanie od nowa wszystkich podręczników historii,
  • Strzelnica – kara śmierci i darmowy karnet do strzelnicy dla każdego Polaka.

Co zrobi jak żarówka się przepali?
Będzie zbywał wszelkie roszczenia żydowskie.

[edytuj] Paweł Tanajno

Cechy, fakty i ciekawostki:

  • Demokracja Bezpośrednia – referendum zdecyduje.

Poglądy w wybranych kwestiach:

Co zrobi jak żarówka się przepali?
Zrobi referendum.

[edytuj] I tura

Ma się odbyć 10 maja. Do tego czasu wszyscy zaciskają pasa, użerają się z sąsiadami i typują wyniki. Niektórzy są nastawieni optymistycznie, a inni pesymistycznie (wszystko to i tak jest sfałszowane!).

[edytuj] Wyniki I tury

[edytuj] II tura

24 maja na ringu zmierzą się więc następujący zawodnicy: Bronisław Marysia „Bul” Komorowski, a także Andrzej Sebastian „Jasnowidz” Duda. Walka jest już zażarta, w końcu toczy się o wielką stawkę. Zdegustowany swoją przegraną w I turze Marysia razem z niektórymi pomocnikami szczują na obóz Andrzejka i jego świty. Wyborcy Pawła Kukiza cieszą się (lub nie) dobrym wynikiem. Tymczasem szykuje się armageddon.

[edytuj] Wyniki II tury – wspaniała nowina

Dzisiaj w Warszawie, dzisiaj w Warszawie wesoła nowina…że Andrzej Duda, że Andrzej Duda rządzić rozpoczyna! Tak oto w niedzielę dwudziestego czwartego maja Polacy[3] zadecydowali, że od wczoraj Polskę reprezentować będzie nie kto inny, a pomazaniec PiSu. Było wiele incydentów. Zakłócanie ciszy wyborczej, nagła śmierć, dramatyczne przemowy to tylko część z nich. Ostatecznie wyniki przedstawiają się następująco:

Niech żyją wybory niesfałszowane, Polska od Berlina po Moskwę, Ojciec Rydzyk, Kaczor Donald i byle do parlamentarnych!

Przypisy

  1. To prawda!
  2. Wygrał z krulem
  3. A przynajmniej jakieś 40% z nich
Nasze strony
Przyjaciele