Biuro Ochrony Rządu

Likwidujemy BOR. Nie będzie już borowików! Od dziś będą rydzyki!

Poseł PiS o BOR

Biuro Ochrony Rządu – dawniej jednolita, umundurowana i uzbrojona formacja podległa MSWiA składająca się z borowików, którzy głównie wozili pizzę dla Radosława Sikorskiego i Aleksandra Kwaśniewskiego i liczyli, ile butelek z alkoholem wypił Lech Wałęsa. Dziś grupa byłych kierowców zatrudnionych przez PO, którzy próbują zamordować z zimną krwią polityków Prawa i Sprawiedliwości.

[edytuj] Głośne akcje po wyborach w 2015

Uwaga!
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Miej się na baczności, jeszcze nie jest za późno i zawsze możesz pominąć tę sekcję.
Wielki Brat Patrzy
  • Operacja Opona – próba morderstwa prezydenta Andrzeja Dudy. Na podstawie zamachu na głowę państwa powstał film Mordercza opona;
  • Żydowski spisek – próba morderstwa premier Beaty Szydło podczas wizyty w Izraelu;
  • Zemsta bydgoska – grupa bydgoskich borowików próbowała zabić Antoniego Macierewicza w Toruniu. Na wskutek zmiany trasy (zamiast podróży przez Brzozy Toruńskie Antoni nakazał jechać przez Lubicz Dolny) doszło do drobnej stłuczki.
  • Niemiecka odpowiedź – na wskutek antyniemieckiej akcji społecznej Niemieckie obozy zagłady grupa potomków członków Volkslisty próbowała zabić panią premier w Oświęcimiu. Na szczęście bohater jadący Fiatem staranował auto BOR-u, psując całą operację.
Spokojnie!
Smutni panowie w garniturach nie przyjdą, jeśli nie przeczytasz informacji wyżej.
Te niżej możesz czytać.
Wielki brat przebacza

[edytuj] Zabezpieczenia, stosowane przez BOR do ochrony polityków

  • Regularna wymiana opon;
  • Wykorzystanie samochodów rządowych tylko do służbowych celów;
  • Wymuszanie na politykach, by ci nie lecieli jednym samolotem na żadną wizytę (szczególnie do Rosji);
  • Niezwykle restrykcyjne przestrzeganie przepisów drogowych;
  • Modlitwa.
Illuminati Seal.jpg FNORD! 
Ten artykuł jest zbyt bliski PRAWDY!
Zapomnij o tym co tu przeczytałeś lub przygotuj się na pranie mózgu bądź eliminację.

Society.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny polityki. Jeśli dostajesz wypieków na widok obrad Sejmu – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele