Blink-182

Blink-182 – prawie punkowy zespół. Idole nastolatek w wieku 14-15 lat. Służą do „ochania” nad ich urodą. Z założenia miał być a'la Green Day, ale coś nie wyszło.

[edytuj] Skład

  • Basem raczy nas Mark Hoppus, podskakując wesoło na koncertach, rwąc struny i rycząc do mikrofonu.
  • Wspomaga go Tom DeLonge, gitarą. Oprócz tego coś tam jeszcze skrzeczy do mikrofonu, żeby Mark nie czuł się samotny.
  • Obecnie wykałaczki łamie Travis Landon Barker, który wspomaga Toma i Marka, choć generalnie sprowadza się to do podskakiwania na krzesełku i uderzaniem pałkami (gdziekolwiek w cokolwiek) w określonym plus minus rytmie.

Chłopcy jeździli razem z Bad Religion i The Offspring, próbując przypomnieć sobie, jaki dźwięk wydawały te rwane struny, co przysporzyło im popularności. Skrytym marzeniem chłopaków z zespołu jest odbycie stosunku seksualnego z psem, śpiewają o tym w piosence I wanna fuck a dog in the ass. Szokują i dziwią, co możemy zauważyć słuchając i oglądając teledysk piosenki All the small things w minucie 1:36 widzimy 3 bohaterów biegnących nago przez plażę. Morał i powód napisania tej piosenki jest do dzisiaj nie znany (piosenka powstała w 2000 roku) ale poruszyła serca prowadzących MTV nadających im 1 miejsce w najbardziej szokujących teledyskach minionej dekady.

Crystal note To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny muzyki. Jeśli wytrzymasz 10 minut w słuchawkach – rozbuduj go.

Nasze strony