Bożenka z Klanu

Disambug Ten artykuł dotyczy postaci fikcyjnej. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Bozenka
Bożenka po dragach

Bożenka z Klanu – adoptowana, pyskata córka Ryszarda i Grażyny Lubiczów. Wyłączny dystrybutor utworów muzycznych Boba Marleya w Polsce. Zagorzały zwolennik legalizacji marihuany. Związana (w konkubinacie) z osiedlowym dealerem narkotykowym, synem policjanta. Aktywnie działa w Greenpeace, w przydomowym ogródku zasadziła trawę, dzięki czemu osiedlowe dzieci z rodzin patologicznych mają pracę (przy koszeniu). Wraz ze swoją melanżową ekipą wybudowała piwniczny schron atomowy, gdzie się zbiera osiedlowa elita. To tajemne miejsce zostało ujawnione przez Dozorcę w 102423 odcinku Klanu. Bożenka była zakochana w podwórkowym macho Przemysławie, choć kręciła do niejakiego Malcolma z Londynu, dzięki któremu otrzymała od Telekomunikacji Polskiej rachunek na 2 tysiące złotych za połączenia międzynarodowe (2 tysiące + abonament). Przez nią Rysio, Kasia i Maciuś nie mogli wyjechać do Irlandii do Grażynki. Ma dwójkę rodzeństwa – brata Macieja i siostrę Katarzynę. Lubi wchodzić kilka razy przez te same drzwi w odstępie kilku sekund. Znana również jako Bożena Florek.

Pisarz
Zobacz w Nonźródłach:
tekst mini-dramatu Bożenka Ćpa

Biog To jest tylko zalążek artykułu biograficznego. Jeśli widziałeś tę osobę na ulicy – rozbuduj go.

Nasze strony