Bogdan Chazan

Disambug Ten artykuł dotyczy polskiego lekarza. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
New youtube logo
Bajka o Chazanie
Josef-mengele

Młody Bogdan Chazan

Bogdan Feliks Chazan (ur. 27 października 1944 w Kościeniewiczach) – polski lekarz, profesor ginekologii, katolik z dziada pradziada[potrzebne źródło]. Bohater wśród polskich biskupów.

[edytuj] Biografia

Bogdan Chazan pochodzi z bardzo pobożnej rodziny. Jego kuzynką jest Ewa Błasik, wdowa po polskim kamikadze, który zginął pod Smoleńskiem. Oprócz tego jego rodzina miała książeczkę partyjną w PZPR. Chazan lubił skrobanki. Rzecz jasna jak Solidarność zdobyła władzę, a o wychowaniu rodziny decydowali nie biolodzy i socjolodzy a politycy i biskupi, to Chazan zmienił swoje poglądy o 180 stopni.

W Warszawie ukończył Akademię Medyczną. W 1998 roku uzyskał tytuł profesora – to była nagroda od Akcji Wyborczej Solidarność za wierną walkę z zwolennikami aborcji. Za AWS-u był nawet Krajową Konsultantem w Dziedzinie Położnictwa i Ginekologii, ale na skutek protestu wniesionego przez czternastolatki został odsunięty ze stanowiska. Warto jednak zaznaczyć, że odsunął go już minister zdrowia z rządu SLD.

Od 2004 do 2014 roku był dyrektorem Szpitala specjalistycznego im. Świętej Rodziny w Warszawie. Wykorzystywał najnowsze badania naukowe u swoich pacjentek, konsultowane przez księży katolickich. Chwalił się, że liczba porodów wzrosła trzykrotnie (zupełnie inaczej niż jego pacjentki, które zarzucają mu, że ratował dzieci, które umarły po dwóch tygodniach ze względu na rozległe wady rozwojowe). Redagował podręcznik o „Wychowaniu do życia w rodzinie”.

[edytuj] Zobacz też

Crystal Clear app virussafe To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny medycyny. Jeśli wiesz, że należy przede wszystkim szkodzić – rozbuduj go.

Crystal Clear app virus detected 2 To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny biologii. Jeśli się nie brzydzisz – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele