Boks

Indeks

Boks bywa sexy…

Boks – jeden z wielu publicznych stylów mordobicia, w którym nie wolno używać dolnych kończyn, łokci ani kolan ani palców ani noży ani psa-przewodnika ani broni gładkolufowej. Na szczęście istnieje plus tej dyscypliny a mianowicie to, że używa się rękawic bokserskich wypchanych watą cukrową, dzięki którym, cios wyprowadzony na twarz zajmuje większą powierzchnię i nie jest już tak gorzki.

[edytuj] Przykładowe ciosy w boksie

  • Cios prosty – charakteryzuje się tym, że jest zaskakująco prosty. Duża prostota tego ciosu powoduje po prostu częste używanie, proste.
  • Cios sierpowy – cios okrężny wychodzący z orbity tułowia niczym meteoryt wbijający się w ziemię. O ile opis jest teatralny, efekty zastosowania ciosu do takich nie należą.
  • Cios podbródkowy – prosty cios polegający na wyjeCenzura2u żuchwy rywala poza ring. Czasami dochodzi do przegryzienia języka, ale to szczegół.

[edytuj] Rodzaje obrony

  • Odskok – jak sama nazwa wskazuje, wystarczy odskoczyć od rywala, ważne by nie za daleko, bo można wylądować na kolanach nieświadomego widza.
  • Garda – podstawowa technika obrony, zasłaniamy rękoma twarz i modlimy się o to, by przeciwnik nie trafił w wątrobę.

[edytuj] Gwiazdy boksu

  • Tomek Adamekoks;
  • Mike Pytong;
  • Andrzej Gołyota;
  • Muhammad Ali Rozbójnik;
  • Dzordz Forman;
  • Dzoe Frezjer;
  • Meny Pakjało;
  • Flojd Majłeder;
  • Kliczko & Brothers.

Crystal Clear app atlantik To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny sportu. Jeśli dostałeś się do kadry olimpijskiej – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele
W innych językach