Bot

Stop botom.jpg

Uczniowie, zamiast uczyć się na lekcjach informatyki, zostawiają boty przy komputerach, a następnie idą na piwo

A dlaczego on się nigdy nie odzywa?

Noob o bocie do IRC

Zadziwia mnie, z jaką szybkością on odpowiada!

Kolejny noob, o programie do rozmów

W sowieckiej Rosji jesteś stawiany przez bota

Radziecka inwersja o bocie

Bot – inaczej sztuczna inteligencja, udaje człowieka siedzącego przed komputerem, oraz wykonującego dziwne czynności, których ludzie po prostu nie potrafią.

Bot – oznacza także osobę o IQ zbliżonym do IQ dziecka neo, boty zaskakują swoją inteligencją osoby wtajemniczone w informatykę, te osoby właśnie mają coraz większy problem z odróżnieniem czy dana wiadomość napisana została przez bota czy bota.

Bot – pseudonim niejakiego studenta z Wrocławia, którego ze swych szponów nie chciał wypuścić 2 rok na uczelni. Nieustanie expił w grach typu MMORPG, odsuwając kwestię swej edukacji na drugi (lub dalszy) plan. Znajomi jego, w akcie miłosierdzia zdecydowali się z litości, upamiętnić jego postać, uchwalając arbitralnie sławetny „Dzień Bota” przypadający na 10 grudnia.

Jego inteligencja objawia się tym że jest w stanie dokonać najlepszego wyboru z możliwych. Uruchamiając komputer możesz mieć kilka, czyli jeden system operacyjny, Bot dokonuje wyboru najlepszego systemu operacyjnego ze wszystkich (czyli jednego). Ponadto umie dokonać trudniejszych wyborów, jak zakup nowej spódnicy, czy żakietu.

[edytuj] Rodzaje botów

  • Boty do IRC – wirusy, które przejęły kontrolę nad komputerem admina, następnie go zahipnotyzowały i ogłupiły, aby w końcu przejąć kontrolę nad kanałem i wyrzucać niewinnych użytkowników za pisanie z Caps Lockiem, czy wysłanie miliona kopii tej samej wiadomości w ciągu 5 sekund.
  • Boty do gier on-line – programy używane przez ludzi którzy wmawiają innym graczom, że rzeczywiście siedzą już drugi tydzień bez przerwy przed komputerem, bez przerwy na siku.
  • Boty do gier FPS – symulują grę z prawdziwymi graczami, kiedy nie mamy internetu. Maniacy komputerowi rozgrywają z nimi mecze klanowe (będąc przy tym jedynym czynnikiem ludzkim w grze) a prawdziwi hardkorowcy po rozgrywce chodzą z nimi na wódkę.
  • Programy do rozmów – programy, które na każdą twoją wiadomość odpowiadają A wcale, że nie, OK, lub Nie, no to szkoda i po 15 minutach rozmowy pytają się o twoje imię. Przykładem takiego bota jest Infobot.
Nasze strony
Przyjaciele