Boys

Boys

Backstreet Boys

Boys, boys, boys!

Sabrina o zespole Boys

Boys don't cry!

The Cure o zespole

Czterech nas się zebrało, nazwę Boys wybrało

Boys o sobie

Boys – giganci muzyki disco polo, wiszący po lewej stronie w discopolowej Hall of Fame, twórcy utworów rozpoznawalnych zarówno w Rejsztokemiach, Podgawinańcach jak i na superziemi X-85G.

[edytuj] Historia

Zespół powstał w 1991 w przydrożnym barze koło Ełku, po tym jak jego leader, Marcin Miller, kupił od Ruskich podróbkę keyboardu marki Panasonix. Pierwsze utwory grupy powstawały na podstawie wgranych tam trzech bitów (umcs-umcs-umcs, um-um-um-cs-cs, um-cs-cs-um-cs-cs). Marcin Miller już dawno czuł w sobie powołanie do bycia gwiazdą, ale wcześniej nie chciano go przyjąć do tró metalowej formacji The Ghosts of Warsaw's Europa Yarmarck's.

[edytuj] Muzyka

Grupa Boys, sama będąc homoseksualną, wykonuje muzykę heteroseksualną. W treści przekazu nawiązuje do hedonizmu, epikureizmu, konsumpcjonizmu napojów wyskokowych oraz prokreacji. W warstwie muzycznej grupa bliska jest brzmieniu elektronicznemu, a warstwie choreograficznej – nie trzymaniu ramy, tańczeniu na ugiętych nogach i brakowi flou.

[edytuj] Dyskografia

  • 3 płyty studyjne
  • 5 płyt platynowych
  • 38 kompilacji the best of
  • 16 albumów koncertowych

[edytuj] Największe hity

  • Jesteś szalona – wspomnienia z praktyk, jakie odbywał Marcin Miller w zakładzie dla psychicznie chorych.
  • Chłop z Mazur – utwór autobiograficzny z elementami promocji regionu.
  • Wolność – utwór prawie gangsta z motywami kryminogennej przeszłości.

[edytuj] Zespoły wzorujące się na grupie Boys

  • Backstreet Boys
  • Beastie Boys
  • The Beach Boys
  • Bad Boys Blue
  • Pet Shop Boys
Nasze strony
Przyjaciele