Brian Welch

Brian Phillip Welch – gitarzysta zespołu KoЯn, drugi Jezus. W 2005 znudziła mu się gra w Kornie, więc postanowił opuścić zespół, żeby głosić dobrą nowinę. Tak samo jak pozostali członkowie zespołu, nałogowo obżera się kukurydzą. Jego ksywa „Head” wzięła się z tego, że jego głowa jest zbyt duża na jakąkolwiek czapkę.

[edytuj] Historia

Na początku Brian był sobie w jakimś tam zespole L.A.P.D. Po tym, jak dołączył do nich Jonathan, wszystko im się spiCenzura2iło, i postanowili, że od teraz będą się nazywać Corn[1], jednak Jonathan, który nie mógł się odnaleźć w nowym towarzystwie, pod presją pomylił C z K, a r napisał duże i odwrócone.[2]. Początkowo Head znielubił Jonathana za wyżej wspomnianą pomyłkę, jednak później ich relacje się poprawiły. Przez wiele lat ścierał sobie na strunach palce, żeby w muzyce Korna było dużo Szatana, jednak mu nie wyszło i uzyskał po prostu tani pop z gitarami. Nic specjalnego. Mimo to przez wielu jest uważany za wspaniałego gitarzystę i Jezusa muzycznego. Podoba mu się to, dlatego w 2005 postanowił zostać Jezusem[3]. Ponadto powiedział, że w związku z byciem współczesnym Jezusem, chciałby zostać ukrzyżowany w centrum handlowym. A mało tego, żeby wszystko było na miejscu, ochrzcił się nawet w rzece Jordan! A to wariat… Jeszcze za życia na kukurydzy grał na dosyć znanych gitarach marki Jebanez.

[edytuj] KoЯn

Pewnego słonecznego dnia był sobie taki zespół o nazwie L.A.P.D. Koncertowali sobie w jakimś tam klubie razem z zespołem Sexart, i gdy ów zespół występował, zaczął śpiewać Jonathan Davis. Wszystkich członków zespołu L.A.P.D. to bardzo ruszyło, a Heada najbardziej. Zaproponował on swoim kolegom, żeby może by tak Jonathana podkraść, a ci się zgodzili. I wtedy się zaczęło… uzależnienie od kukurydzy. Head pomyślał, że można by to wykorzystać przy nowej nazwie zespołu. Chłopaki powierzyli to zadanie Jonathanowi, a on popełnił znany już wszystkim błąd. A może to przez kukurydziany haj… nieważne. Po zrobieniu loga chłopaki zabrali się za nagranie pierwszego albumu. Po jego wydaniu Head pewnego dnia siedząc w domu, rozmyślał nad zażywaniem kukurydzy. I tak rozmyślał, aż… olśniło go: Hmm, po co jeść kukurydzę, skoro można ją wciągać? O tak! To będzie zdecydowanie lepsze! Nie będę o tym mówić nikomu i będę tak robić. Niech się pieCenzura2olą.. W 2005, gdy Head odchodził z KoЯna, ujawnił on chłopakom swój sekret, i okazało się, że oni już od dawna tak robią. Czyli Head wpadł na to ostatni. Ech…

[edytuj] Życie jako Jezus

Head po odejściu z KoЯna dalej jadł wciągał kukurydzę, jednak wszystkie swoje rzeczy związane z KoЯnem spalił, gdyż przeszedł na chrześcijaństwo. Pewnego dnia, siedząc na parapecie, patrzył na swoje zdjęcie. Zauważył on bowiem uderzające podobieństwo między nim a Jezusem. Z tego też powodu postanowił nim zostać. Gdy już nim został, pomagał biednym, rozgrzeszał grzeszników i nawracał niewiernych. Nie, tylko żartowałem. Rozmyślał nad swoim poprzednim życiem[4] i chciał pomagać biednym dzieciom. Nawet jakieś biedactwa z Indii adoptował, żeby słuchali KoЯna. Gdy Head wrócił już do KoЯna w 2013, w ich muzyce nadal nie było tyle samo Szatana, co dziesięć lat temu. Ta ich „muzyka” nie będzie już taka sama. Zresztą zobaczymy, co przyniesie nam rok 2016

Przypisy

  1. Wszystko wzięło się od ich uzależnienia.
  2. Złośliwcy mówią, że Jon po prostu nie umie pisać
  3. Niektórzy mówią, że miał to być zwykły cosplay.
  4. Dlaczego miałem w sobie tyle Szatana?
Nasze strony
Przyjaciele