Broda

Hagrid

Więcej brodatych żulów nie kręciło się pod moim blokiem

KW1 10-04-2005

Naturalni brodacze

OdadjianInfamousBrd

Warkoczyk!

W ZSRR to broda zapuszcza ciebie.

Radziecka inwersja o brodzie

Broda – przyrząd służący do wiszenia na twarzy przeciętnego metala, menela oraz innych me-cośtam. Często dzierżą ją też starsi panowie. Rzadko (bo rzadko) zdarza się u kobiet (poza krasnoludzkimi, zawsze posiadającymi brody).

[edytuj] Ludzie a broda

Stosunek ludzi do brodaczy jest dość różny, ale większość z nich reaguje na brodę dość negatywnie: „SpieCenzura2dalaj żulu”, „Cenzura2 ci w dupę”. Lecz istnieją także osobnicy, którzy na ten widok reagują lepiej: Ale piękna, mogę dotknąć?, Cool. Oczywiście i wśród tych znajdują się (bardzo rzadko) jednostki, które nienawidzą tego jakże ważnego organu mężczyzny.

[edytuj] Instrumenty powiązane

Jak wiadomo, broda zwykle wiąże się z wąsami. Jak również wiadomo, broda bez nich to jak ryba bez ogona. Dlatego należy pamiętać, by je nosić[1].

[edytuj] Słynni brodacze

Istnieje wielu sławnych i potężnych brodaczy. Każdy kto się z tym nie zgadza dostanie kopa z półobrotu od sławnego brodacza. Przykładem może być także Shavo Odadjian – basista grupy System of a Down, lubiący wiązać ją sobie w warkocz/warkocze, i Bóg jeden wie, co jeszcze z nią robić. Znaną z tego powodu osobą jest również David Beckham, któremu skończył się kontrakt z Gillette, a także Hagrid.

[edytuj] Plusy

  • Można w niej coś ukryć.
  • Można magazynować resztki jedzenia na potem.
  • Wyglądanie bardziej męsko (minus w przypadku kobiet).
  • Jest się bardziej tró, a można nawet zostać Talibem.
  • W przypadku długiej i siwej brody można zostać uznanym za św. Mikołaja, co skutkuje wzrostem popularności u maluchów. Ten plus jest często wykorzystywany przez pewne ugrupowania kochające dzieci.

[edytuj] Minusy

  • Przeszkadza w jedzeniu zupy.
  • Coś łaskocze…
  • Podczas pożaru może się zapalić.

[edytuj] Zobacz też

Przypisy

  1. Można także same wąsy, bez brody

Nasze strony
Przyjaciele