Bronisław Geremek

Disambug Ten artykuł dotyczy polskiego polityka. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.

Bronek, ale był z ciebie członek.

Leszek Bubel o Geremku

Wypierdolimy Polaków i sami będziemy rządzić!

Geremek o pewnej wspólnocie tubylczej osiedlonej w środkowej Europie

Bronisław Geremek (właśc Berele Lewartow ur. 6 marca 1932 w Warszawie, zm. 13 lipca 2008 w Lubieniu) – polski Żyd – „Żydłak”, polakożerca, ludojad, polityk, histeryk-miedwiediewista, prostytutolog, antypolak i polski bohater narodowy, a ponadto PZPR-u, Unii Wolności i Sanhedrynu członek.

[edytuj] Życiorys

Urodził się w chazarskiej rodzinie Boruchy i Szarcy Lewartowów. Jego ojciec początkowo zabijał zwierzęta dla futra, które później sprzedawał, umarł kiedy podczas polowania w germańskim obozie wypoczynkowym próbował ustrzelić niemiecką sarnę, jednak po chybionym strzale Sarna odpowiedziała ogniem. Bronisław miał również brata Izraela, który wyemigrował do kraju o tej samej nazwie i miał też matkę. Swój żywot zakończył podczas śmiertelnego wypadku, wtedy ostatni raz widziano członka Geremka.

[edytuj] Polityka

Najpierw stalinista, gloryfikator stalinizmu i urodzony komunista. Po wielu przejściach w młodzieńczym życiu i po latach edukacji postanowił zrobić ludziom dobrze, dlatego też założył Unię (demo)Wolności i razem z Balcyrewiczem przyczynili się do bogactwa niektórych mieszkańców Polski Polaków – zwłaszcza tych pochodzenia żydowskiego. Jako bohater włączył Polskę do NATO, dzięki czemu możemy bronić ojczyzny w Afganistanie. Był też zwolennikiem traktatu lizbońskiego (był dobrze opłacony przez piewców tego traktatu).

[edytuj] Wykopanie Geremka z Powązek

ByeFor Geremek06:12

ByeFor Geremek

Bubel Band - Marsz żałobny remix

Wykopanie Geremka z cmentarzu na Powązkach to postulat polskich środowisk patriotyczno-katolickich czających się na cmentarzu z łopatami. Uważają, że jest to konieczne gdyż:

  • Geremek nie zasługuje na to by leżeć wśród polskich bohaterów
  • Był żydem
  • Był żydem i ateistą
  • Nie ma krzyża na nagrobku
  • Pogrzeb był sfałszowany
  • Robaki muszą się już wyrzygać [1]

Przypisy

  1. Zdaniem Leszka Bubla
Nasze strony
Przyjaciele