Car

Putin
ВНИМАНИЕ!!!
Ten artykuł godzi w imperialne interesy ROSJI!!!
Jeżeli go czytasz, to wiedz, że Wołodia już cię namierza!

Car – zazwyczaj władca Rosji i krajów ościennych, istota równa Wszechmocnym i Przedwiecznym. Jednak ze względu na panującą w Polsce, Finlandii, krajach nadbałtyckich, na Kaukazie i w niektórych częściach USA rusofobię często potęga carów jest nieco pomniejszana.

[edytuj] Tytuły

[edytuj] Wygląd zewnętrzny

Ciało okrywa powłóczystymi szatami, by zamaskować niekorzystne zmiany genetyczne. Dość niską posturę rekompensuje tradycyjnym kołpakiem bądź papachą. Morda najczęściej zakazana, zakończona obfitą brodą (ros: borodiacha), zwykle czarną. Niekiedy dla kamuflażu goli zarost, zwykle pozostawiając jednak albo wąsy, albo przynajmniej owłosienie łonowe.

[edytuj] Behawior

Budzi się koło południa skacowany i z przekrwionymi oczami. Ze zdziwieniem ogląda zakrwawione ręce. Nerwowym krokiem zaczyna krążyć po obitej złotogłowiem komnacie, wreszcie za ciężką kotarą odnajduje zwłoki z roztrzaskaną czaszką. Pełen bolesnego zrozumienia woła wódki, ogórców i sała oraz tego wszystkiego, czego z rana potrzebuje. Popiwszy, podjadłszy, postanawia uradować umęczony naród ruski, więc wysyła go na wojnę. Ruscy giną dzielnie, czy to na wschodzie, czy na zachodzie. Car udobruchany stawia im pomniki, a Rosji nowe słupy graniczne. Pod wieczór zostaje kanonizowany jako obrońca wiary, orędownik pokoju i nauczyciel ludzkości. Tuż po tym akcie, albo nawet przed nim, Ruski Car zostaje zamordowany przez swojego następcę. Jest to najczęstsza droga sukcesji w Rosji i najbardziej naturalny rodzaj śmierci carów.

[edytuj] Główne etapy rozwoju technicznego

[edytuj] Prototyp: WK (wielikij kniaź – Rurykowicze)

  • Włodzimierz Wielki
  • Jarosław Mądry
  • Iwan Srogi
  • wielki Wasyl Srogi, że aż Mądry

[edytuj] Typ I (Rurykowicze, Romanowowie) – ruskije caria

[edytuj] Typ II (Romanowowie) – Imperator Dominator Anihilator

[edytuj] Typ III – Duplex Dominator, Triplex Anihilator

[edytuj] Typ IV – Car-Niecar – model nieudany, jedyny egzemplarz poszukiwany przez kolekcjonerów

[edytuj] Typ V – Car Neo

Nasze strony
Przyjaciele
W innych językach