Catalina

Catalina.jpg

Catalina w GTA SA i GTA 3. Odmłodniała?

Carl, idiota!!!

Catalina pieszczotliwie do CJ-a

Catalina – postać żeńska z serii GTA. Sadystka o cohones większych niż u większość męskich postaci z GTA. Kuzynka Sizara „Relax, take it easy, holmes” Wialpandoł.

W 1992 (czyli w czasie, gdy CJ robił karierę w San Andreas) poznaje SiDżeja, z którym chodziła i napadała na różne instytucje typu sklepy, banki, wyścigi konne. Przebieg tych napadów nigdy nie przebiegał zgodnie z planami, głównie z powodu braku owych planów.

Catalina, jak to typowa kobieta pełna była sprzecznych uczuć. W czasie gdy Carl sikał w gacie całe dnie i noce, ta przy każdym spotkaniu obiecywała mu miłość po grób i kulkę między oczy. Po jednym z napadów miss Catalina obraża bez powodu, poznaje Claude'a i wyjeżdża z nim do Liberty City… Potem parę razy dzwoniąc do Johnsona, by przypomnieć mu, że czeka go kastracja, śmierć i inne ciekawe rzeczy, które spotkać mogą mężczyznę, który nieszczęśliwie rozkochał w sobie niezrównoważoną meksykankę z bronią w ręku.

W Liberty City Catalina nie zaprzestała nieprzemyślanych napadów. Podczas jednego z nich, zostawia Claude'a na pastwę losu, a sama bierze tyłek w troki. W międzyczasie zostaje bossem kolumbijskiego kartelu. Na jej nieszczęście Claude nie dojechał do mamra, gdyż został przypadkowo odbity razem ze swoim późniejszym ziomalem, 8-Ballem. Po tych zajściach niemy bohater GTA III ciągle tylko planował i knuł wysłanie Cataliny do aniołków. W 2001 roku dopiął swego – Catalina dostaje strzała w cymbał i pada, nigdy więcej nie powstawszy.

Nasze strony
Przyjaciele