Celebrity Skin

Celebrity Skin
Wykonawca Dziura
Wydany 8 września 1998
Gatunek grunge
Długość za krótki
Wytwórnia Rekordy Geffena
Producent Michael Beinhorn, Eric Erlansson
Następny Album Córka niczyja
Poprzedni Album Moje ciało, granat

Celebrity Skin – trzeci album Dziury, a zarazem ostatni przed rozpadem zespołu. Po nim zaczęły się lata ostrego imprezowania, brania czego popadnie i chlania.

[edytuj] Tracklista

  1. Celebrity Skin – jak to dobrze jest być celebrytą i coś o zazdrości.
  2. Awful – młodość Courtney, która miała 16 lat i była punkówą, o nocnych ucieczkach i czymś innym.
  3. Hit So Hard – damski bokser bijący wokalistkę[1], która chce się zemścić i go zabić.
  4. Malibu – słońce, plaża, ocean, Malibu – wszystko jasne, Courtney zachciało się wakacji
  5. Reasons to Be Beautiful – wysokiej samooceny część dalsza, jeszcze coś o wieszaniu się miłości.
  6. Dying – Courtney przyznaje, że jest głupia[2] i powinna umrzeć i zostać pogrzebana przez swoją miłość.
  7. Use Once & Destroy – nieszczęść ciąg dalszy – teraz tęsknota, cierpienie, męka i smutek.
  8. Northern Sky – nowa religia – modlenie się do północnej gwiazdy o przywrócenie do życia męża.
  9. Boys on the Radio – branie winy na siebie, o letniej nocy, podczas której nastąpi zemsta.
  10. Heaven Tonight – słowa „wezmę cię do nieba w nocy” brzmią jednoznacznie, więc nie trzeba nic tłumaczyć.
  11. Playing Your Song – niewinność, sprzedanie kogoś podczas, gdy był on w stanie wyższym.
  12. Petals – groźby do kogoś, o tym, że świat jest wojną, a to wszystko wina Onych!

Przypisy

  1. Zasłużyła
  2. Wreszcie się wydało
Nasze strony
Przyjaciele